راهپیمایی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در زرند برگزار شد

راهپیمایان پس از پیمودن مسیر میدان 22 بهمن تا بوستان موعود، در اجتماع بزرگ دفاع از حریم حجاب و عفاف شرکت کردند.

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جمع کثیری از بانوان و دختران محجبه زرندی پس از پیمودن مسیر میدان ۲۲ بهمن تا بوستان موعود، در اجتماع بزرگ دفاع از حریم خانواده شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همچون ترویج بد حجابی دسیسه دشمن است، یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست و برادر غیرتت کو حجاب خواهرت کو ، نفرت و انزجار خود را از دسیسه دشمن در ترویج بی بندوباری و بی حجابی اعلام کردند. این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی ، هنری همچون اجرای سرود و پرده خوانی همراه بود، شرکت‌ کنندگان با محکوم کردن فتنه دشمنان در تضعیف اعتقادات و ارزش‌های اسلامی بر ترویج حجاب و عفاف و بنیان خانواده به‌عنوان محور اصلی جامعه اسلامی تأکید کردند.

در حاشیه این مراسم که با حضور گسترده بانوان، دختران جوان و نوجوان و … همراه بود با هدف تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه و آگاهی بخشی به نسل جوان ایستگاه های حجاب عفاف و غرفه های پاسخ شبهات و مشاوره دینی برگزارگردید.

شایان ذکراست درخاتمه این مراسم بیانیه پایانی اجتماع مدافعان حریم حیا و خانواده با محوریت مطالبه گری خانواده معزز و معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان زرند از مسئولان کشور در جهت اهتمام جدی به امر حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ آن در کشور تاکید گردید.

photo 2023 07 17 07 08 01 photo 2023 07 17 07 08 00 2 photo 2023 07 17 07 07 59

انتهای پیام/