نماینده زرند در پیامی به یادواره ۵۸۰ شهید زرند؛

قلم و زبان از بیان ایثارگری و فداکاری و رشادت رزمندگان عاجز است

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به یادواره 580 شهید شهرستان زرند که پنجشنبه 22 تیر ماه در زرند برگزار می شود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گلگون کفن شهرستان زرند ، از عموم مردم جهت حضور در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است: قلم و زبان از بیان ایثارگری و فداکاری و رشادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس عاجز است خصوصاً در وصف عزیزانی که با تمام وجود به ولی فقیه زمان خود لبیک گفته و بر سر پیمان خویش آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته ، با نثار خون خود برگهای زرینی به کتاب قطور انقلاب اسلامی افزودند . سخن گفتن از شهیدانی که در راه دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) چنان درسی به دشمنان این نظام مقدس خصوصاً استکبار جهانی دادند که عزت و سرافرازی و امنیت امروزمان را ، مدیون فداکاری آنان هستیم .

در ادامه این پیام آمده است: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش های بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد و نه تنها دست ما خاک نشینان از این مقام کوتاه ، که افلاکیان نیز از راه یافتن به کُنه آن عاجزند و باید ما جا ماندگان از قافله شهدا در انتظار بمانیم و روزشماری کنیم تا لطف و عنایت حضرت حق و شهیدان نصیب و روزیمان گردد.

وی در این پیام با تشکر و قدرانی از دست اندرکاران یادواره ۵۸۰ شهید شهرستان زرند ، یاد شهدای فداکار و گرانقدر گردان همیشه پیروز ۴۱۱ ، تنها شهید مدافع حرم زرند شهید علی عظیمی ، شهدا امنیت ، شهدا غدیر و سایر شهدا شهرستان زرند که با شهادت طلبی ها و رشادت هایشان از میهن اسلامی خود دفاع و با خون پاک خود ، چراغ ها و مشعل های فروزان را فرا راه تمام انسان های آزاده و آزادی خواه برافروختند را گرامی می‌دارد.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است : امروز تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان و کسانی که سعی دارند فضای تنفسی جامعه را آلوده نمایند ،گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان و زنده نمودن اهداف و آرمانهای آنهاست و از جوانان می خواهم با شهدا انس بیشتری بگیرند تا در برابر تهاجم دشمن مصون بمانند.

در پایان این پیام آمده است : اینجانب مجدداً به روان پاک و مطهر این ۵۸۰ لاله گلگون و سرو بلند قامت جبهه حق درود می فرستم از امت شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان زرند ، خصوصاً خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می کنم با حضور خود در این یادواره ، بار دیگر با آرمانهای حضرت امام خمینی «ره» و خلف صالحش رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مدظله العالی » تجدید عهد نمایند.

عفت شریعتی – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/