با وساطت امام جمعه و دادستان زرند مشکل موکب سه راهی مسجد ابوالفضل زرند حل و فصل گردید

صبح امروز کارگروه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان،با حضور دادستان،امام جمعه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،رئیس اداره اوقاف،رئیس و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، رئیس پلیس راه شهرستان زرند و تعدادی از دست‌اندرکاران موکب سه راهی مسجد ابوالفضل،در دفتر دادستان این شهر برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان زرند، دادستان زرند ضمن بررسی موضوع و استماع اظهارات افراد حاضر در جلسه بیان داشت ؛چند روز قبل موکبی واقع در سه راهی مسجد ابوالفضل ،که در حریم جاده اصلی زرند به سمت کوهبنان بود، با توجه به اینکه در محل حادثه خیر مستقر شده بود، توسط اداره راهداری شهرستان تخریب گردید و در پی آن حواشی در فضای مجازی و در بین مردم به وجود آمد .

وی در ادامه تصریح کرد : مستند به تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن، مستحدثات موجود در حریم قانونی راه‌ها می‌بایست توسط اداره راهداری و با حضور نماینده دادسرا،راسا” قلع گردد .و نظر به اینکه محل استقرار این موکب برابر نظر کارشناسان اداره راهداری و پلیس راه شهرستان ،در منطقه حادثه خیز و خطرناک بوده و احتمال وقوع حوادث جبران ناپذیر جاده ای برای افرادی که در محل توقف می‌نمودند وجود داشت، لذا به جهت حفظ حقوق عامه و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی دستور قلع محل توسط مقام محترم قضایی صادر گردیده است .

یعقوبی افزود ؛ اگرچه به نحوه اجرای حکم، انتقاداتی وارد است،اما دلیل آن حفظ جان شهروندان بوده، و از این جهت‌ اصل عمل مورد تأیید می باشد.

در پایان با وساطت نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان زرند و مدعی العموم شهر ،مقرر شد ؛ اداره راهداری شهرستان ،مکانی ایمن جهت استقرار موکب در آن محل جانمایی نماید و بلافاصله پس از پایان جلسه ، با حضور مسئولین مربوط در محل، مکان جدیدی جهت برپایی موکب در اختیار موکب داران قرار گرفت.

انتهای پیام/