شهباز حسن‌پور با اشاره به داوطلبی‌اش از حوزه کرمان و راور مطرح کرد؛

برای جذب آراء خاکستری به صورت مستقل می آیم

شهباز حسن پور هشت ماه مانده به انتخابات مجلس، در جمع خبرنگاران صراحتا از امکان داوطلبی خود در حوزۀ کرمان و راور پرده برداشت و گفت که این تصمیم من مسبوق به سابقه است و مربوط به این جلسه تنها نیست.

به گزارش صدای زرند، وی با اشاره به این‌که از مردم سیرجان و بردسیر خداحافظی کرده‌ام، افزود: «دارم وضعیت را بررسی می‌کنم».

 حسن‌پور با اشاره به این‌که قصد دارد در انتخابات به‌صورت مستقل شرکت کند و در اندیشۀ جذب آراء خاکستری است بیان کرد: «آمده‌ام در حد بضاعت خودم فرمایش حضرت آقا را جامعۀ عمل بپوشم و تنور انتخابات را گرم نگه دارم».

شهباز حسن‌پور شامگاه دوشنبه در محل تالار برق کرمان، با حضور جمعی از خبرنگاران گفت: «ماه گذشته هم در نشستی گفته‌ام و مسبوق به سابقه است، و مربوط به این جلسه تنها نیست، دارم وضعیت را رصد می‌کنم، از طرفی از مردم سیرجان حلالیت طلبیدم و خداحافظی کردم. و رسما اعلام کرده‌ام که در شهرستان سیرجان حداقل برای این دوره نمی‌خواهم باشم».

وی با اشاره به این‌که قصد دارد به‌صورت مستقل داوطلب نمایندگی از کرمان و راور بشود، بیان کرد: «یک حزب تشکیل دادیم به نام مستقلین خدمت؛ در هر چهار دورۀ مجلس فراکسیون مستقلین داشتیم، هرکجا حرف حسابی از کسی شنیدیم گفتیم به این حرف احترام بگذاریم، گاهی دوستان اصلاح‌طلب طرحی می‌دادند که به نفع مردم بود، ما از آن طرح دفاع کردیم و گاهی هم دوستان اصول‌گرا مطرح می‌کردند که باز هم ما حمایت می‌کردیم و رای می‌دادیم. در هر چهار دوره هم به صورت مستقل شرکت کردم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با بیان این‌که درخواست کردم از هر طیف و جناحی این‌جا بیایند و در هر مورد سوالی دارند بپرسند، ادامه داد: «آدم‌هایی در کرمان داریم که من در کنار آن‌ها صفر هستم. با این دوستان سر یک سفره نشستم، نشست و برخاست داشتم، هیچ توقع هم ندارم اگر قرار شد بیایم از من حمایت کنند. خوب می‌دانم بخشی از مردم تفکر اصول‌گرایی دارند، این جریان هرکس را پیشنهاد بدهد، احتمالا آن‌ها رای می‌دهند. برخی از مردم هم تفکر اصلاح‌طلبی دارند، هرکس توسط این جریان معرفی بشود، آن‌ها هم به او رای خواهند داد. بنابراین تکلیف هفتاد، هشتاد درصد آراء شما مشخص است که هیچ صنمی با من ندارند، ولی من به عنوان یک خدمت‌گزار در خدمت همه هستم».

حسن‌پور تصریح کرد: «من به دنبال آراء خاکستری خودم هستم. بالاخره بخشی از جامعه به‌خاطر کارهای غلط و ندانم‌کاری ما بی‌اعتماد شده‌اند و پای صندوق‌های رای نمی‌آیند. من آمده‌ام در حد بضاعت خودم فرمایش حضرت آقا را جامعۀ عمل بپوشم و تنور انتخابات را گرم نگه دارم. ولو این‌که هزار تا رای به صندوق ریخته شود».

 وی در تبیین اهمیت این شیوۀ ورودش به نمایندگی تاکید کرد: «این هزارتا رای برای من به منزلۀ هزارتا سرمایۀ اجتماعی است که بیشتر از رفتن من به مجلس ارزش دارد. می‌خواهم هزار تا از بچه‌های نظام و انقلاب را که به واسطۀ ندانم‌کاری‌های ما با صندوق فاصله گرفته‌اند پای صندوق بیاورم».

وی با بیان این‌که تکلیف آرایی که از سوی جریانات مختلف در کرمان به صندوق ریخته می‌شود مشخص است، گفت: «موضوع آمدن من به هیچ کسی زیان نمی‌رساند، چون به هر صورت تکلیف‌ام روشن است و آرا جریانات کرمان هم مشخص است که هرکدام چقدر رای دارند. من به دنبال سبد آرا خاکستری هستم که این به نفع همۀ شما و همۀ جریانات است».

حسن‌پور با اشاره به برخی که از آمدن او به صحنۀ کرمان استقبال نمی‌‌کنند، بیان کرد: «بگذارید ما بیاییم؛ اگر چهارتا رای خاکستری آمد پای صندوق، برای شما سرمایۀ اجتماعی می‌شود، برای نظام استقبال کنید، ده نفر دیگر هم می‌شناسید دعوت کنید که بیایند، صد نفر دیگر هم بیایند تا باعث بالاتر رفتن اعتماد عمومی به نظام بشود، و بخشی از اعتمادی را که لطمه خورده است را مجددا بتوانیم احیا کنیم و برگردانیم».

انتهای پیام/