برای پیشگیری از سرقت؛

حضور پلیس در محدودۀ باغ های پسته افزایش می یابد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تدابیر ویژۀ پلیس در راستای پیشگیری از سرقت پسته بر همکاری باغداران با پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیکی فصل برداشت محصول پسته، باغداران برای جلوگیری از سرقت باید از افراد امین و خوش سابقه برای نگهبانی از باغ های خود استفاده کنند و از بکارگیری اتباع بیگانه در این زمینه خودداری کنند.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ حسن خالقی با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی برای پیشگیری از سرقت پسته اندیشیده شده است، افزود: پلیس با اجرای تمهیدات لازم برای حفاظت از دسترنج یک سالۀ کشاورزان تا پایان فصل برداشت پسته، گشت زنی محسوس و نامحسوس بیشتری در محدودۀ باغ ها خواهد داشت.

وی در نشست پیشگیری از سرقت در جمع باغداران شهرکاظم آباد با تاکید بر استفادۀ باغداران از افراد معتمد و فاقد سابقه در امر نگهبانی باغ ها و انبارهای پسته اظهار کرد: امسال با توجه به گستردگی باغ های پسته، طی قراردادهای باغداران با شرکت های انتظام و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس پلیس و حضور فعال گشت های رضویون، به نگهبانان مسلح مجهز می شوند.

خالقی با تاکید بر استفادۀ باغداران و اماکن ضبط پسته از سامانۀ مها به کشاورزان، مغازه داران و تاجران پسته نیز توصیه کرد: برای جابه جایی محصول پسته با کلانتری محل هماهنگ باشند.

انتهای پیام/