گلستانی رفت، روح الامینی آمد

مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوهبنان با حضور نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرماندار شهرستان کوهبنان، رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان و روسای ادارات شهرستان در سالن فرمانداری شهرستان کوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – احسان محمدی کوهبنانی: مجید توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: بیشترین ارتباط ریاست اداره ارشاد با عزیزان فرهنگی شهرستان است که کار فرهنگی و انقلابی و جهادی می کنند، آقای گلستانی تعامل بسیار خوبی با تمام دستگاه های اداری و جوانان شهرستان داشتند برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

وی افزود: تا می تونیم باید به مردم خدمت رسانی کنیم که این توفیق خدمت نعمت است و باید قدر این نعمت را بدانیم همچنین به آقای روح الامینی ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان تبریک عرض می کنیم.

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: ادارات یک نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف فرهنگی در کشور دارند و امیدواریم شهر کوهبنان که بام فرهنگی استان کرمان است به جایگاه خود دست پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم اداره های ارشاد زرند و کوهبنان در جهت بهبود امور فرهنگی پیشگام باشند و تشکر و تقدیر می کنم از آقای گلستانی و برای ادامه راه ایشان در شهرستان زرند آرزوی توفیق داریم.

محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دو نوع کارزار را داریم که بخشی کارزار نظامی است و بخش کارزار فرهنگی که اکنون همه ما درگیر کارزار فرهنگی هستیم و بیشترین تلفات را هم در کارزار فرهنگی داریم.

وی افزود: در کارزار فرهنگی اگر کسی را از دست بدهیم او به کارزار دشمن اضافه میشود به همین دلیل اهمیت کارزار فرهنگی بیشتر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انبوه کار فرهنگی مهم نیست و کیفیت آن مهم است و خواسته مقام معظم رهبری این است که کیفیت را فدای کمیت نکنیم و کار هنری و فرهنگی باید شیرین و داری جذابیت باشد.

وی بیان داشت: یکی از خواسته های دیگر مقام معظم رهبری این است که اختلاف نظرات را کنار بگذاریم در کارزار فرهنگی نباید دچار اختلاف نظر بشویم و باید پشتیبان یکدیگر باشیم همچنین بهترین کارهای فرهنگی سخت ترین کار فرهنگی است.

محسن روحی ادامه داد: انشالله در شهرستان ها اتفاقات خوبی شاهد باشیم و حتما توجه ویژه ای به شهرستان ها میشود و باید فردی که در این حوزه منصوب می‌شود متخصص باشد به همین دلیل بیشتر انتخابات بومی هستند و امیدواریم انتخاب آقای روح الامینی منشأ خیر و برکت در شهرستان کوهبنان باشد همچنین از آقای گلستانی هم تشکر می کنیم.

وی بیان داشت: در کنار اداره ارشاد بسیاری از دستگاه ها در بحث فرهنگ دخیل هستند و امیدواریم با همکاری دستگاه ها و جوانان شهرستان کوهبنان شاهد آینده خوبی در شهرستان کوهبنان باشیم.

حمید گلستانی ریاست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: از همه دستگاه ها و افرادی که در این مدت یاریگر بنده بوده اند تقدیر و تشکر می کنم.

همچنین در این مراسم حکم ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان به سید حشمت الله روح الامینی تقدیم شد و از زحمات حمید گلستانی ریاست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان تقدیر شد.

گفتنی است، روح‌الامینی سابقه مدیریت در مدارس شهرستان زرند و رودبار جنوب، مسئولیت اتحایه انجمن اسلامی شهرستان زرند، تدریس در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، مسئولیت تعلیم و تربیت پایگاه امام حسن مجتبی(ع)، رابط فرهنگی کانون مهدویون شهرستان کوهبنان و… را در پیشینه شغلی خود دارد.

photo5562380380 photo5562382985

انتهای پیام/