سپاه نقطه اتکای ملت ایران است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند، گفت: سپاه و بسیج نقطه اتکا و امید برای ملت ایران اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند، گفت: سپاه و بسیج نقطه اتکا و امید برای ملت ایران اسلامی است.

سپاه نقطه اتکای ملت ایران است

به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام علی جعفری روز دوشنبه با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ولادت سیدالساجدین (ع) افزود: هر کجا نور سپاه و بسیج تابیده آنجا معنویت و اقتدار بروز کرده است.

وی بیان کرد: ما این اقتدار را در اقصی نقاط دنیا بوضوع شاهد هستیم که به برکت خون شهیدان عزیز ماست و از این بابت خداوند متعال را شاکریم و از خداوند می خواهیم که بتوانیم همچنان پاسدار و سرباز خوبی برای نظام، انقلاب و ولایت باشیم.

وی، گفت: سپاه و بسیج در هر عرصه ای که وارد شده از جمله دفاعی، امنیتی، کمک به دولت در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی، عمران و آبادی و دفع فتنه ها، باعث عزت و افتخار بوده و سربلند از امتحان بیرون آمده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند افزود: امروز هم سپاه و بسیج در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان ایستاده است و با تمام توان مقابله می کند.

وی اظهار کرد: بزرگترین وظیفه ای که پاسداران بر عهده دارند، پاسداری از انقلاب و حفظ آرمان ها و ارزش های والای نظام اسلامی است که نعمتی از سوی خداوند به تک تک ما پاسداران است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار گفت: این نامگذاری از سوی امام عظیم الشان به ما هویت و عزت می دهد و این توفیق نصیب هر کسی نمی شود.

وی اضافه کرد: پیروی از ولایت فقیه منطق دارد و مصادیق می خواهد و اگر ما رهرو ولایت هستیم باید در عمل ثابت کنیم نه این که شعار پیروی از ولایت فقیه بدهیم ولی در عمل راه دیگری را انتخاب کنیم.

وی گفت: هر بار در کشور اتفاقی افتاده این دست ولایت بوده که بالای سر ما بلند شده و توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

حجت الاسلام جعفری افزود: ولایت حق است و نخواهیم گذاشت عده ای این حق را از ما بگیرند و ما پاسداران و بسیجیان با تمام توان در مقابل توطئه دشمنان داخلی و خارجی و افرادی که در کشور قصد همراهی با دشمن و ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن را داشته باشند همه هستی خود را فدا خواهیم کرد.

انتهای پیام /