ایران اسلامی با نام امام خمینی (ره) در عالم شناخته می شود

ایران اسلامی با نام امام خمینی(ره ) در عالم شناخته می شود که نام، یاد و راه او طریق جاودان انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود که با نام و یاد ابر مردی از سلاله پیامبر اعظم (ص) عجین شده است.

Zamaniسرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی  فرمانده سپاه شهرستان زرندگفت:ایران  اسلامی با نام امام  خمینی(ره) در عالم شناخته می شود.

به گزارش “صدای زرند“، سرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان زرند در گفتگو با صبح زرند، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ایران اسلامی با نام امام خمینی(ره ) در عالم شناخته می شود که نام، یاد و راه او طریق جاودان انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود که با نام و یاد ابر مردی از سلاله پیامبر اعظم (ص) عجین شده است.

وی افزود: چهاردهم خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز پیشوای بزرگ مسلمانان جهان و رهبری که نامش تداعی کننده اتکال به خدا، اسلام و تشیع، وحدت و برابری زندگی با عزت و احترام به مردم است و یادش نیز رمز پایداری آزادگان و حق طلبان و مایه امیدواری پرهیزکاران و صالحان است.

سرهنگ زمانی ادامه داد: رهبری که سنگربان استوار توحید، احیاگر مکتب انبیاء، نماد انسانیت و ارزشهای متعالی دین بود و همواره عدالت، ایثار، جهاد در راه خدا و یکپارچگی ایران اسلامی را سرلوحه دعوت و هدایت خود و امور قرار می داد.

فرمانده سپاه زرندبیان داشت: ماه خرداد یادآور غروب غم انگیز خورشید پرفروغ و یار مهربانی است که صد قافله دل همراه او بود. رفتن او، رفتن دیگری بود، آنگونه که ماندن را دیگر به سختی می توانستیم معنا و تحمل کنیم چرا که حضرت امام خمینی (ره)مظهر و تجلی وحدت همیشگی دینی و ملی ایران به شمار می رود.

سرهنگ زمانی یادآور شد: سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فرصت بسیار مناسبی برای تبیین مسیر آن پیر فرزانه است و بیعت مجدد امت حزب الله وبا بصیرت ایران اسلامی به ویژه بسیجیان با امام امت واندیشه های گهربار ایشان وهمچنین امام خامنه ای مدظله العالی است که در همین راستا تعدادی از بسیجیان شهرستان زرند در قالب یک کاروان برای زیارت قبر مطهر حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد ظله العالی) به نمایندگی از همه مردم ولایت مدار ومشتاق شهرستان زرند برای شرکت دراین مراسم راهی این سفر خواهند شد که علاوه بر زیارت مرقد آن پیر فرزانه، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران را زیارات خواهند نمود.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه هایی توسط سپاه و بسیج در شهرستان زرند برگزارمی گردد.

سرهنگ زمانی برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی با حضور کارکنان پایور و وظیفه سپاه زرند در نمازخانه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) ویژه بسیجیان، برپایی نشست های مختلف فرهنگی وسیاسی با موضوع تبیین اندیشه های حضرت امام (ره) توسط حوزه و پایگاههای مقاومت، برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام در مسجد علی بن ابی طالب (علیه السلام) به همت ستاد ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان و برپایی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با مراسم یادواره شهدای ریحانشهر از ویژه برنامه های این ایام برشمرد.

فرمانده سپاه زرند در پایان از همه مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شهرستان زرند دعوت نمود تا در مراسم سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام (رحمت الله علیه) و قیام خونین ۱۵خرداد، که در مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) برگزار می گردد، شرکت کرده وبار دیگر با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان انقلاب وامام خامنه ای مد ظله العالی تجدید میثاق نمائید.

انتهای پیام/