از کتاب سلطان هور رونمایی شد

در روز شهادت مظلومانه امام جواد علیه السلام و در جوار مرقد نورانی امامزاده حمزه (ع) شهر زرند، از کتاب سلطان هور روایت زندگی سردار شهید حسن سلطانی شهید شاخص شهرستان در سال 1402 رونمایی شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم دو تن از همرزمان شهید به ایراد خاطراتی از شهید پرداختند و در ادامه بعد از پخش نماهنگی از این شهید والامقام و سخنرانی کوتاه نویسنده کتاب و همچنین فرماندار شهرستان از کتاب باارزش سلطان هور رونمایی گردید.

این کتاب حاصل کار تحقیقاتی ۵ ساله موسسه فرهنگی و هنری بصیرت شهدایی شهرستان زرند بوده و به قلم شیوای خانم فاطمه جعفرزاده نگارش و توسط انتشارات عصر بصیرت شهرستان به چاپ رسیده است.

سردار سید محمد تهامی مسئول موسسه بصیرت شهدایی اعلام کرد؛ همزمان با رونمایی از این کتاب، مسابقه ای از محتوای آن تدوین شده و علاقه مندان می توانند بعد از خواندن کتاب و به شکل الکترونیکی پاسخ سوالات مسابقه را با استفاده از تلفن همراه خود ارسال نمایند.

موسسه فرهنگی و هنری بصیرت شهدایی از حضور مسئولین شهرستان، مردم، همرزمان شهید و همچنین خانواده محترم شهیدان سلطانی و اهالی خوب منطقه بهشت وحدت در مراسم رونمایی کتاب تشکر نموده و از افرادی که توانایی دارند می خواهد تا در مراسم رونمایی از این اثر ماندگار که در مورخه پنج شنبه اول تیر ماه ساعت ۵ عصر در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود هم شرکت نمایند.

شهید سلطانی افتخار منطقه بهشت وحدت، شهرستان زرند و استان کرمان

انتهای پیام/