حسن پور:

برخی مدیران ترمز توسعۀ استان هستند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با انتقاد از عدم همراهی برخی مدیران استانی، گفت: استاندار باید به طور شفاف به مردم اطلاع بدهد که بعضی مدیران باعث کُندی کار می شوند، نه تنها همکاری و همراهی نمی کنند و باعث توسعۀ استان نیستند، بلکه ترمز توسعه و پیشرفت استان هستند.

به گزارش صدای زرند، شهباز حسن پور با بیان این که امیدواریم دولت با جدیت و رسیدگی بیشتر به مسائل استان رسیدگی کند، گفت: احساس می کنم استاندار کرمان تنها است، همه باید کمک کنند. مجمع نمایندگان استان آمادگی این کار را دارد و از استاندار تقاضا دارم اگر جایی مدیران، حاضر به همراهی و همکاری نیستند، آن ها را به نمایندگان استان معرفی کنند تا از طریق ابزار قانونی که در اختیار داریم و از طریق وزرا، چاره اندیشی جدی برای استان داشته باشیم.

وی در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته در کرمان، با اشاره به ظرفیت های بالای معدنی کرمان به عنوان بهشت معادن، اظهار کرد: چرا باید با وجود این ظرفیت ها، شاهد این میزان فقر و فلاکت در استان باشیم؟.

حسن پور با بیان این که برخی کشورهای دنیا بارها برای اکتشافات معدنی اقدامات گسترده ای انجام داده اند، افزود: در چند درصد کشور اکتشاف و زمین شناسی انجام شده است؟ این ها سوالات و ابهامات مهمی است که وجود دارد و امیدواریم وزیر جدید صمت پاسخگوی این مسائل باشد.

وی تاکید کرد: حتما باید در مجموعۀ صنعت و معدن کشور یک خانه تکانی ویژه صورت گیرد.

حسن پور با اشاره به چندین دوره برگزاری نمایشگاه معدنی در استان کرمان، گفت: طی این سال ها کدام یک از شرکت های معدنی سرمایه گذاری کرده و مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده است؟ چرا صنایع وقتی می خواهند کاری را در استان انجام بدهند، فکر می کنند باید صدقه بدهند.

انتهای پیام/