دادستان عمومی و انقلاب زرند خبر داد:

پلمپ یک آرایشگاه های زنانه شهرستان زرند به دلیل ارتکاب عمل خلاف عفت عمومی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در پی تولید کلیپی با محتوی مبتذل در محل يكی از آرایشگاههای زنانه زرند و انتشار آن در فضای مجازی، با اعلام جرم مرجع انتظامی، موضوع در دستور کار دادستانی شهرستان زرند قرار گرفته و دستورات اولیه جهت بررسی موضوع صادر شد.

به گزارش صدای زرند، آقای رضا یعقوبی در ادامه اظهار داشت؛ پس از انجام تحقیقات اولیه و احراز انتساب جرم ، محل مذکور با دستور بازپرس محترم پرونده، تحت قرار نظارت قضایی، تا اطلاع ثانوی از اشتغال به فعالیت های مرتبط با جرم ارتکابی ، منع ، و پلمپ گردید.

مدعی العموم شهرستان همچنین اعلام نمود؛ از مصادیق جرائم رایانه‌ای علیه عفت عمومی، تولید و انتشار محتویات مبتذل در فضای مجازی است و مطابق تبصره ۱ ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه‌ای، محتویات مبتذل به آثاری گفته می‌شود که دارای صحنه و صور قبیحه باشد. مطابق این تبصره، اگر کسی به انتشار، توزیع یا معامله محتویات مبتذل از طریق سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی اقدام نماید و یا این‌که با قصد تجارت یا افساد آن‌ها را تولید و نگهداری کند، به حبس و یا جزای نقدی محکوم می‌شود. و دادستانی زرند با عاملین این امر با قاطعیت برخورد و مراکز ترویج دهنده فساد و فحشا پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/