فرماندار زرند

بومی‌گزینی در اولویت نیروگاه علی‌آباد زرند

فرماندار زرند درپیرو آگهی استخدام نیروگاه علی آباد، با حضور در شرکت تولید نیروی برق استان، جلسه‌ای را با آقای کریمی مدیر شرکت تولید نیروی برق استان کرمان، در ستاد مرکزی آن مدیریت برگزار کرد.

به گزارش صدای زرند، سیدرضا حسینی‌نژاد در این جلسه گفت: با توجه به سفری که وزیر نیرو به شهرستان زرند و نیروگاه علی آباد داشتند و درخواست فرماندار از وزیر برای جذب نیرو به‌صورت بومی شهرستان در این نیروگاه و موافقت و دستور وزیر نیرو جهت این امر مهم، با هماهنگی که بین مجموعه شهرستان و مجموعه وزارت نیرو در سطح استان وجود دارد، قرار بر این شد که جذب نیرو برای نیروگاه علی آباد، به‌صورت بومی شهرستان زرند باشد.

وی ادامه داد: بنده این توصیه را به همه مدیران دولتی و بخش خصوصی داشته و دارم که حتما فرآیند جذب، به‌صورت جذب نیروی بومی باشد و هر کجا هم که از فرآیند جذب به‌صورت نیروی غیر بومی اطلاع پیدا کنم، به موضوع ورود خواهم کرد؛ به‌واسطه اینکه نیروی بومی قطعا در همه ایام و ساعات روز، در منطقه حاضر است و اگر مشکلی به‌وجود آید، در اولین فرصت می‌تواند در محل کار حضور پیدا کند.

در ادامه این دیدار، کریمی مدیر شرکت تولید نیروی برق استان کرمان، بیان داشت: یک اتفاق بسیار خوب در زرند افتاده، آن هم احداث یک نیروگاه سیکل ترکیبی است، نیروگاهی با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات که خوشبختانه بخش بخار آن با توجه به روابط خوبی که فرماندار محترم زرند با مجموعه وزارت نیرو دارند، قرار بر این شد که ساخت این بخش هم کلید بخورد که مقدمات این کار انجام شده و قرار است ساخته شود.

کریمی افزود: در خصوص جذب نیروی کار، همان‌طور که وزیر قول دادند و شخص فرماندار هم، همواره از ما این مهم را مطالبه کرده‌اند، قرار بر این است که ما نیرویی خارج از شهر زرند اصلا جذب نکنیم.

امیدواریم این وعده مسئولان محقق شود.

انتهای پیام/