هواشناسی استان اعلام کرد؛

ثبت ۲۰ میلیمتر باران در کوهبنان

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان دربارۀ میزان بارندگی در روزهای پایانی هفتۀ گذشته (پنج شنبه و جمعه 18 و 19 خردادماه) در استان، گفت: به دلیل این که بارندگی ها به صورت پراکنده، رگباری و نقطه ای در مناطق مختلفی از استان اتفاق افتاد در خیلی از موارد ایستگاه ها این بارندگی ها را ثبت نکردند اما بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به کوهبنان با ۲۰ میلیمتر باران بوده است.

به گزارش صدای زرند، حمیده حبیبی با اشاره به اینکه ناپایداری های جوی تا روز دوشنبه در استان کرمان همچنان ادامه دارد، افزود: احتمال خطر وقوع سیل به دلیل کاهش شدت ناپایداری ها در این هفته در سطح استان وجود ندارد ولی احتمال آبگرفتگی و جاری شدن آب از بالادست در بعضی نقاط استان به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: بارش هایی که تا روز دوشنبه در استان پیش بینی می شود پراکنده خواهد بود و اکثر مناطق استان را درگیر خواهد کرد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه بارندگی در سطح شهر کرمان طی روزهای پنج شنبه و جمعه به صورت نقطه ای و متفاوت بوده است، گفت: به طور مثال در شهر کرمان روزهای گذشته در یک نقطه ۱.۲ میلیمتر بارندگی داشتیم و در منطقه ای دیگر میزان بارش ۲ میلیمتر بود.

انتهای پیام/