یادواره شهدای فرهنگی شهرستان کوهبنان برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان کوهبنان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان،حجت الاسلام والمسلمین نجم الدینی امام جمعه طغرالجرد، مجید توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان،جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، احمد معصومی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان و خانواده معزز شهدا، فرهنگیان‌ و جمعی از مردم کوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – احسان محمدی کوهبنانی: مجید توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن گرامیداشت رحلت امام خمینی و شهدای قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام به معنای واقعی اصل توحید را باور داشتند و اصل توحید برایشان جایگاه واقعی داشت که در مسئله خرمشهر معنای دقیق معنویت باوری بود که حضرت امام در تمام زندگیشان جاری بود.

او افزود: شغلی بهتر از معلی در تاریخ نبوده و نیست و این یک ویژگی برای معلمین است که این شغل زیبا را انتخاب کردند که شهدای فرهنگی شهید شدنشان معامله با خداوند بود و اجرشان دوچندان خواهد بود.

توکلی تصریح کرد: همچنین مردم سالاری دینی که رای مردم و حرف مردم در اولویت قرار گیرد و هر چیزی که مردم می‌خواستند برای امام خمینی مهم بود که در مورد رهبر معظم انقلاب هم مردم سالاری دینی مشهود است و رای مردم مهم است

او بیان داشت: تقوا و امید داشتن برای امام مهم بود، امروزه در جامعه مشکلاتی وجود دارد اما، امیدی هم وجود دارد و مطمئنا جبهه حق پیروز است و با عنایت خداوند مشکلات مرتفع خواهد شدو امیدواریم اتفاقات مثبتی برای کشورمان رخ دهد.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: چیزی که مهم است مشارکت مردم در انتخابات است که بتوانیم این مشارکت را زیاد کنیم و یاوه گویی های رسانه های غربی مثل همیشه مشخص شود.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: این جلسات و یادواره شهدا از نظر معنوی پر بار است‌ همچنین عده زیادی داشتیم که در جبهه ها بر دشمن غلبه کرده اند و بازگشتند مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که بعد از دوران دفاع مقدس به دست پست ترین و ظالم ترین افراد به فیض شهادت رسیدند.

او افزود: در سال ۶۸ انتخاب شایسته و آن چیزی که خداوند می خواست انتخاب مقام معظم رهبری در جایگاه ولی امر مسلمین که خیلی مهم است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: باید همه ما برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا کنیم که بعد از حضرت امام بارها کشور و مردم را از فتنه ها نجات دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: رهنمایی دلسوز، یار مستضعفان ، خطیب توانا، بازوی انقلاب، معلمی در محراب، سلاله پیامبر اکرم، اسلام شناس، متفکر و اندیشمند از جمله ویژگی های رهبر معظم انقلاب است که امام خمینی (ره) از آن یاد کرده اند.

او بیان داشت:رهبر معظم انقلاب با دشمنان با شدت برخورد می کنند و هیچگاه مسئله تسلیم شدن را بیان نکرده اند و مسئله خدا محوری و دین داری ازجمله ویژگی های مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است این مراسم با اجرای گروه سرود از بخش طغرالجرد و مداحی همراه بود.

photo 2023 06 05 18 47 53 photo 2023 06 05 18 47 55

انتهای پیام/