قهرمانی دانشگاه آزاد زرند در مسابقات تنیس روی میز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زرند قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان کرمان شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زرند قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان کرمان شد.

Tenis

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ،کاظم نعمت‌زاده‌ماهانی در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان در گفت‌و‌گو اظهار داشت: دانشگاه آزاد زرند قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان کرمان شد و واحد علوم و تحقیقات کرمان به مقام دوم دست یافت.

وی بیان داشت: دوازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان کرمان با حضور ۶ تیم از دانشگاه‌های زرند، رفسنجان، جیرفت، بافت، علوم و تحقیقات کرمان و دبیرخانه منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم‌های زرند، علوم و تحقیقات کرمان به ترتیب مقام‌های اول و دوم و تیم‌های جیرفت و رفسنجان نیز مشترکا مقام سوم  را کسب کردند.

نعمت‌زاده‌ماهانی عنوان کرد: در بخش انفرادی  سید محمدرضا حسینی از دانشگاه آزاد اسلامی زرند، حسین دهقانی از دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به ترتیب مقام‌های اول و دوم و چراغی از دانشگاه آزاد اسلامی زرند و قاسمی از علوم و تحقیقات کرمان مشترکا به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافتند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه و مثبتی به ورزش کارکنان این مجموعه داشته و با سرمایه‌گذاری‌های مثبت و موفقی که در اکثر رشته‌ها به ویژه رشته‌های پایه ورزشی داشته است، توانسته برای ایجاد زمینه نشاط و شادابی بیشتر در یک فضای رقابتی سالم گا‌م‌های مثبت و سازنده‌ای بردارد که با تغییرات مثبت مدیریتی ورزش دانشگاه  این توجه بیشتر و بهتر هم می‌شود.

نعمت‌زاده‌ماهانی افزود: فواید ورزش و نشاط بر کسی پوشیده نیست و این امر به ویژه برای کارمندانی ضروری‌تر است که ساعت‌ها پشت میزها و در حالتی ثابت می‌نشینند.

وی بیان داشت: آمارها نشان داده است، ۳۰ درصد از کارمندان اضافه وزن دارند از همین رو مصوب شده است که چهار ساعت در هفته در ادارات به ورزش اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند با اشاره به اثرات مخرب کم‌تحرکی در بین کارکنان افزود: نتایج تحقیقی دیگر حاکی از آن است که ۵۰ درصد بانوان کارمند در معرض بیماری‌های قلبی و عروقی و افسردگی ناشی از کم‌تحرکی هستند که این امر با برنامه‌ریزی صحیح برای ایجاد برنامه‌های ورزشی در دانشگاه‌ها و ادارات  قابل پیشگیری است.

نعمت‌زاده‌ماهانی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن امکانات و ظرفیت‌های بسیار قابل‌تامل آمادگی خود را برای کمک به ورزش همگانی در سطح شهرستان‌ها و استان کرمان اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که به خوبی توانسته در تمام بخش‌ها به ویژه ورزش و تربیت بدنی در سطح کشور پیشگام باشد با سرمایه‌گذاری و توجه به ورزش کارمندی که صاحب تجربه نیز در این زمینه بوده با ورود به عرصه موارد کمک آموزشی ازجمله ارائه بروشور و سی‌دی‌های آموزشی، برگزاری کارگاه‌های علمی – ورزشی، استفاده از مشاوران ورزشی در واحدها و حتی دادن امتیاز یا سنوات به کارکنان در مراحل اولیه می‌تواند به ترغیب آنها برای استفاده از برنامه‌های ورزشی سطح دانشگاه مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/ف