با حضور نمایندگان کشورهای فعال در تولید و تجارت پسته؛

میزگرد پسته در شورای جهانی خشکبار در لندن برگزار می شود

میزگرد پسته با برگزارى چهلمین کنفرانس جهانى مغزجات و خشکبار در مرکز کنفرانسِ هتل گروونر شهر لندن و با حضور بیش از 1300 نفر از فعالین صنعت مغزجات و خشکبار دنیا در تاریخ اول خردادماه 1402 تشکیل می شود.

به گزارش صدای زرند، بهروز آگاه، عضو هیئت امناى انجمن نماینده پسته ایران و مایکل هومان از شرکت بادام و پسته واندرفول نماینده پسته آمریکا در این کنفرانس به عنوان سخنران حضور دارند.

سایر اعضاى حاضر در میزگرد، یاسر آیدین از ترکیه، آمونسیو مونوز از اسپانیا و سامیر وادوا از کشور هندوستان هستند. در این نشست، میا کوهن مدیریت اجراى میزگرد پسته را برعهده خواهدداشت.

در این نشست جهانى راجع به مهم ترین اخبار صنعت، توسعۀ بازار، جدیدترین تحقیقات علمى و فرصت ها و چالش هاى حال حاضر صنعت مغزجات و خشکبار بحث و گفت وگو می شود.

طى سه روز برگزارى این کنفرانس، آخرین آمار و اطلاعات در مورد تولید و تجارت انواع مغزجات و خشکبار در قالب میزگردهاى تخصصى ارائه می شود. همچنین، با اختصاص یک محل نمایشگاهى به شرکت هاى علاقه مند، این امکان فراهم شده تا غرفه داران بتوانند محصولات و خدمات خود را براى شرکت کنندگان به نمایش بگذارند.

گفتنی است، در بخش بازرگانى شمارۀ تیرماه نشریۀ دنیاى پسته مباحث مطرح شده در میزگرد پسته به صورت کامل ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/