خارج شدن کشنده از جاده یک کشته بر جا گذاشت؛

تلاش سه ساعته آتش نشانی زرند برای خارج کرد راننده

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از انجام یک عملیات امدادو نجات در جاده زرند کرمان (روبروی شهر خانوک)خبر داد و گفت: حوالی ساعت 3 صبح امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه تماسی مبنی بر تصادف جاده ای به مرکز پیام این سازمان ارسال شد که نیروهای آتش نشانی با امکانات و تجهیزات در محل حادثه حاضر و اقدام به عملیات نجات نمودند.

به گزارش صدای زرند، “مرتضی بخشی” با اعلام اینکه در این حادثه یک خودروی کشنده حوالی شهر خانوک به دلایل نامعلومی از جاده اصلی منحرف و به حاشیه جاده سقوط کرده بود گفت: متاسفانه شدت حادثه به حدی بود که راننده در اتاق خودرو مبحوس و امکان خارج کردن بدون امکانات و تجهیزات ممکن نبود.

بخشی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان با استفاده از ستهای هیدرولیکی خودروهای سنگین اقدام به قیچی و جدانمودن اتاق خودرو کرده اند گفت:نیروهای این سازمان بعد از سه ساعت تلاش توانستند جنازه راننده را از دل آهن پاره های این خودرو خارج نمایند.

وی ضمن قدردانی از همکاری نیروهای هلال احمر گردنه خراسانی، مهندس اسدی شهردار و نیروهای انتظامی شهر خانوک گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی می باشد.

photo 2023 05 20 08 40 57

انتهای پیام/