توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی در کوهبنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در این شهرستان خبر داد.

صدای زرند – نامجو‌کوهبنانی: روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در جمع نمازگزاران این شهرستان با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در پرتو کار جهادی و انقلابی می‌توانیم امورات کشور را سامان دهی کنیم؛ لذا هر جا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

وی افزود: گروه‌های جهادی به عنوان همراه و همیار دولت‌ها توانسته اند در عرصه‌های بهداشتی، سازندگی، خدمت رسانی، اقتصادی، محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی خدمت رسانی بی منت همراه با عشق و علاقه داشته باشند.

ابراهیمی تصریح کرد: انتظار می‌رود، دولتمردان از گروه‌های جهادی که توفیق خدمت رسانی در دورترین مناطق کشور را دارند پشتیبانی کنند؛ زیرا در حوادث مترقبه پای ثابت خدمت رسانی به مردم گروه‌های جهادی هستند.

وی ابراز داشت: بسیج سازندگی در گام اول انقلاب کارنامه بسیار درخشانی دارد؛ لذا در بیانیه گام دوم بر مبنای فکری امامین انقلاب با بهره جستن از تجربه گام‌اول در تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی ایفای نقش خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز، جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان غیر عمد، ویزیت رایگان بیماران به همراه توزیع رایگان دارو از جمله خدمات بسیج سازندگی کوهبنان هستند.

وی بیان داشت: برپایی موکب به مناسبت‌های ملی و مذهبی، جمع آوری کمک برای زلزله زدگان، برپایی قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۲ با همکاری فرماندهی انتظامی و پشتیبانی مسئولین از دیگر خدمات بسیج سازندگی شهرستان است.

ابراهیمی گفت: توزیع ۲۲۰ بن خرید پوشاک ۳۰۰ هزار تومانی در آستانه عید نوروز، توزیع ۷۶۱ بسته ۳۰۰ هزار تومانی ویژه شب یلدا، انجام کار‌های جهادی به همت بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج ورزشکاران از دیگر خدمات بسیج سازندگی کوهبنان است.

وی بیان داشت: توزیع گوشت گرم، توزیع افطاری در ماه مبارک رمضان، اجرای طرح شهید سلیمانی، تامین اقلام ضروری زندگی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند، اعطای چند سری جهیزیه، برگزاری پویش نذر خون، اعطای وام‌های اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی کوهبنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: انجام پروژه آبرسانی و تعویض شبکه آبرسانی مرد میدان، جانمایی مخازن آب ۲۰ و سه هزار لیتری با همکاری اداره آبفای شهرستان، تخصیص ۸۰۰ متر لوله برای آبرسانی به امامزاده بی بی عصمت از دیگر خدمات است.

وی افزود: اجرای پروژه آسفالت، ذبح قربانی به یاد سردار دل‌ها، راه اندازی صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی، تشکیل سه تعاونی جدید در شهرستان، کمک به ساخت حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمه به خانواده‌های نیازمند گوشه‌ای از اقدامات بسیج سازندگی کوهبنان است.

ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر امید آفرینی تاکید دارند؛ در حالی که دشمن قصد دارد، مردم را نسبت به نظام بدبین کند، اینجاست که جهاد تبیین ضروری است تا خدمات و‌پیشرفت‌ها برای مردم بازگو شود.

وی ابراز داشت: امروز دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی در صدد است تا اقتدار و قدرت نظام را تضعیف کند و از طریق دروغ پردازی در فضای مجازی بر افکار مسلط شود؛ چرا که آنان از اسلام، انقلاب اسلامی و استقلال ما وحشت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با تأکید بر اینکه در بحث حجاب و عفاف همگان باید حساس باشند، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در تمام عرصه‌ها را مد نظر قرار دهیم که قوام و دوام شریعت و دین است.

وی تصریح کرد: به منظور لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث جوانی جمعیت و فرزند آوری باید در راستای ازدواج آسان همراه با امتیازات ویژه اقدام کرد.

انتهای پیام/

*عکس: yjc