نماینده مردم زرند و کوهبنان شهادت سرگرد یاسر عبدلی را با صدور پیامی تسلیت گفت

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در پی شهادت سرگرد یاسر عبدلی در درگیری با اشرار مسلح این ضایعه را به خانواده این شهید بزرگوار و تمامی مردم شهرستان کوهبنان و زرند تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش صدای زرند، در متن این پیام آمده است:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین

” وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ “

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت سرگرد یاسر عبدلی در درگیری با اشرار مسلح و برای تامین امنیت ایران عزیز ، بسیار جانسوز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

بار دیگر شاهد بودیم فرزندی از خاک شهیدپرور شهرستان کوهبنان به پیروی از شهدای سرفراز و برای حفظ امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی ، مظلومانه در خون خود غلطید که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود.

اینجانب شهادت این شهید مدافع امنیت را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج) ‌‌، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، فرماندهان و پرسنل دلیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، مردم شریف و عزیز استان کرمان بویژه شهرستان کوهبنان و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار، علو درجات، رحمت واسعه و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای خانواده داغدار ایشان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/