پیام تسلیت رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام بدین شرح است:

بیست و پنجم شوال سالگرد فراغ ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس مکتب تشیع و سالروز شهادت آن امام همامی است که در ترویج آیین اسلام و مذهب شیعه جان و مال و تمام زندگی خویش را صرف این راه مقدس نمود.

بزرگ شخصیتی که با بیان بلیغ و کلام فصیح و با زحمات طاقت فرسا و تلاش های بی وقفه خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقا و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و تشنه کامان معارف ناب الهی را از سرچشمه زلال وحی سیراب نمود

ایشان در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبین جایگاه امامت، سال ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند. به گونه ای که تا به امروز مراجع و علمای تربیت یافته در مکتب این امام همام نقش بسیار تعیین کننده ای در نشر و ترویج عقاید اسلامی بر عهده داشته و این فرهنگ پویا را حفظ کردند.

اینجانبان فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و رئیس مذهب جعفری را به عموم مردم ولایتمدار شهرستان زرند، تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

انتهای پیام/