امام جمعه کوهبنان:

تکمیل منازل مسکونی نیازمندان از جمله اقدامات گروه‌های جهادی است

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار برگزار گردید.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: شیخ صدوق از سفیان ثوری روایت کرد حضور امام جعفر صادق (ع) شرفیاب شدم و عرض کردم یابن رسول الله به من سفارشی کن فرمود: سفیان دروغگو مردانگی ندارد، پادشاهان برادری نشناسند ، حسود آسودگی ندارد و بدخلق آقا نمی شود.

وی بیان داشت: حضرت به سفیان سفارش نمود ای سفیان به خدا توکل کن تا مومن باشی و به هر چه خدا تو را نصیب کرده خشنود باش تا بی‌نیاز از دیگران باشی.

حجت الاسلام مرتضی جعفری با اشاره به ایام شهادت امام صادق (ع) ادامه داد: حضرت در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ هجری به شهادت رسید، شهادت آن حضرت به سبب انگور زهر آلودی بود که منصور دوانیقی به آن حضرت خورانید مدت امامت آن حضرت ۳۴ سال و در هنگام شهادت عمر شریف شان ۶۵ سال بود.

امام جمعه کوهبنان گفت: چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی است مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی، سوابق تجربی موفق ، اخلاق و منش متناسب با حرفه روابط عمومی ، احساس تعهد نسبت به سازمان و جامعه از ویژگی های لازم برای روابط عمومی های موفق است.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: یک روابط عمومی موفق باید بصورت ماهیانه یا فصلی بین کارکنان و مدیران جلسات داخلی برگزار کند همچنین ایجاد حسن رابطه بین کارکنان ، مشاوران و مدیران از وظایف روابط عمومی می باشد .

وی یادآور شد: در هفته بسیج سازندگی قرار داریم نهادی که اقدامات و خدمات ارزشمندی طی سالیان گذشته داشته جمع آوری کمک جهت آزادی زندانیان غیرعمد، برپایی ایستگاه سلامت در حاشیه مراسم نماز جمعه ، اهدای پنج هزار بسته معیشتی به نیازمندان ، اجرای کارهای عمرانی جهت ساخت و تکمیل منازل مسکونی نیازمندان به همت گروه های جهادی ، اهدای وسایل منزل به نیازمندان از جمله خدمات و اقدامات بسیج سازندگی شهرستان کوهبنان هستند.

امام جمعه کوهبنان افزود: از سپاه و بسیج شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم نیروهای جوان و انقلابی که همواره بصورت جهادی خدمت رسانی می کنند.

وی تاکیدکرد: همه مدیران برای پیشبرد اهداف نظام باید با کار جهادی همراه با داشتن روحیه انقلابی و امیدواری به آینده در سال مهار تورم و افزایش تولید خدمات ارزشمندی به شهرستان و جامعه اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/