توسط سپاه ثارالله کرمان صورت گرفت؛

آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح آبرسانی بیش از ۶۵۰۰ خانواده (۲۱ هزار نفر) از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

به گزارش صدای زرند، سردار محمدعلی نظری با اشاره به عدم وجود آب شرب سالم در برخی از روستاهای شرق استان کرمان، افزود: با همکاری جهادگران بسیجی و دستگاه های مربوطه این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی ۱۹ اردیبهشت ماه در حاشیۀ افتتاح طرح سازندگی و آبرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان بم با تبیین اقدامت محرومیت زدایی در شرق استان کرمان اظهار کرد: امروز یک سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی با عنوان ۹ دی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در شهرستان بم به بهره برداری می رسد. همچنین یک مرکز مشاوره که در زمینۀ بهداشت روان، تحصیلی و خانواده فعالیت دارد، نیز افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از ۹۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام که توسط بسیجیان احداث شده است، افزود: ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین محرومین توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هشت پایگاه بسیج نیز برای برقراری امنیت مردمی در روستاها و شهرستان بم راه اندازی می شود تا امنیت توسط خود مردم برقرار شود و عمدۀ کار این پایگاه ها تشکیل گروه های جهادی است تا به مردم خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/