هشدار جدی و قاطع امام جمعه ریحان‌شهر زرند به فروشندگان مشروبات الکی و مواد مخدر (+فیلم)

حجت‌الاسلام عربزاده امام جمعه ریحانشهر زرند به رشد بی رویه فروشندگان موادمخدر و مشروبات الکی در پی آن نابودی جوانان هشدار جدی اعلام کرد.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “محمدحسن عربزاده” امام جمعه ریحانشهر شهرستان زرند با خطاب به فروشندگان موادمخدر و مشروبات الکی در سطح این شهر، هشدار داد: بساطتان را از ریحانشهر جمع کنید و پیگیر کسب و کار مناسب دیگری باشید، نباید ریحانشهر ناامن شود.

وی با بیان اینکه جوانان توسط همین مواد فروش ها، ضمن نابودی خود تبدیل به قاچاق فروش می‌شوند، گفت: شماهایی که مواد فروش هستید، بدترین ظلم ها و جنایت را در حق جوانان ما روا داشته اید.

حجت الاسلام عربزاده افزود: خانواده ای با چند فرزند، متاسفانه پدر و مادر این خانواده کارتن خواب شده است، چند دفعه برای ترک اعتیاد به کمپ برده اند اما باز هم توسط این مواد فروشان، در دام اعتیاد گرفتار شده اند.

امام جمعه ریحانشهر ضمن درخواست از مسئولین برای برخورد جدی با مواد فروشان، تاکید کرد: در برابر این مواد فروشان صنعتی و روانگردان اغماض و کوتاهی نکنید، همت کنید این بساط را جمع آوری کنید.

وی با اعلام اینکه من مدافع این جوانان هستم، من اینجا هستم که این گل ها پر پر نشوند، بیان کرد: با این وضعیت جوانان ما در حال نابودی هستند، هر چه کار فرهنگی در ریحانشهر انجام شود، شما مواد فروشان، بهترین جوان های ما را نابود می‌کنید.

حجت‌الاسلام عرب زاده بیان داشت: من به مسئولین انتظامی اطلاع می‌دهم، تا شما مواد فروشان با آینده جوانان ما بازی نکنید، روزی که پشت میله های زندان بودید، نگویید که من به شما درباره جمع آوری بساط مواد فروشی اخطار قاطع و جدی نداده بودم، این اتمام حجت و زنگ خطر من برای شماست.

انتهای پیام/