امام جمعه کوهبنان:

معرفت و محبت به اهلبیت باعث رستگاری انسان می شود

حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت: اگر کسی معرفت و محبت به اهلبیت داشته باشد اهلبیت در سختی ها خصوصا در روز قیامت در لحظه حساب و کتاب به فریاد او می رسند و رستگار می شود.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در آستانه دهه کرامت جلسه هماهنگی جشن ها و برنامه های این دهه با حضور امام جمعه کوهبنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، روسای ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف، رئیس دفتر امام جمعه، شهردار کوهبنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش و معاون ارشاد اسلامی در محل دفتر امام جمعه کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه کوهبنان گفت: ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) را در روز اول ذی القعده خواهیم داشت و در روز یازدهم ولادت با سعادت امام رضا (ع) را در پیش داریم لذا باید جشن هایی در خور شان در مساجد ، تکایا و بقاع متبرکه داشته باشیم .

حجت الاسلام مرتضی جعفری ادامه داد: اگر کسی معرفت و محبت به اهلبیت داشته باشد اهلبیت در سختی ها خصوصا در روز قیامت در لحظه حساب و کتاب به فریاد او می رسند و رستگار می شود.

وی خاطر نشان کرد: جا دارد مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی ملقب به شاهچراغ در یکی از بقاع متبرکه شهرستان کوهبنان برگزار شود.

مقرر گردید که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بعنوان دبیر جشن های دهه کرامت در شهرستان کوهبنان فعالیت کند و پس از تشکیل کمیته ها طبق برنامه ریزی هر شب در یکی از مساجد شهرستان جشن برگزار گردد.

همچنین مقرر شد که جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پربار ، جامع و با شکوه خاصی در مدارس با موضوع حجاب و عفاف برگزار گردد.

در دهه کرامت فضاسازی شهری، اجرای برنامه های شاد و با نشاط مساجد محور مد نظر باشد.

در این جلسه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان مسئول کمیته مساجد ، رئیس اداره اوقاف بعنوان مسئول کمیته بقاع متبرکه، شهردار کوهبنان بعنوان کمیته تدارکات و فضا سازی شهری ، معاون پرورشی آموزش و‌ پرورش بعنوان مسئول کمیته دانش آموزی و دختران فاطمی ، رئیس اداره ارشاد اسلامی بعنوان مسئول کمیته فرهنگی و هنری مساجد ، سرپرست معاون فرمانداری بعنوان مسئول کمیته مالی ، اجرایی و هماهنگی ادارات و فرمانده انتظامی بعنوان مسئول کمیته امنیت انتخاب شدند.

انتهای پیام/