رئیس دادگستری شهرستان زرند:

مودت میان مسئولان شهرستان با زیسکو ناشی از مدیریت توانمند این مجموعه است

رئیس دادگستری شهرستان زرند مودت میان مسئولان شهرستان با زیسکو را ناشی از مدیریت توانمند این مجموعه دانست و گفت: تلاش زیسکو در ایجاد اشتغال برای جوانان در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب است و ما در همین راستا و در چارچوب قانون همیشه همراه این مجموعه خواهیم بود.

به گزارش صدای زرند، شانزدهم اردیبهشت ماه و در دیدار مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان زرند، رئیس دادگستری شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های زیسکو در ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: تلاش شما در ایجاد اشتغال برای ۷ هزار جوان در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و این تلاش ها قابل تقدیر است.

ابوالفضل فرحبخش افزود: در همین راستا ما در چارچوب قانون همیشه حامی شما خواهیم بود و تلاش می کنیم نگذاریم اندک کسانی که بزرگی کار شما را درک نکرده اند برایتان حاشیه سازی کنند.

وی تاکید کرد: موفقیت مجموعه بزرگی چون زیسکو نشان از تدبیر، دانایی و توانمندی مدیریت مجموعه دارد به همین دلیل هم این مجموعه با کمترین حواشی به این موفقیت ها دست یافته است.

ابوالفضل فرحبخش همچنین به فعالیت های محیط زیستی زیسکو اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها ، نشانه توجه شما به بحث محیط زیست است و انتظار مردم و مسئولان شهرستان این است که در ادامه فعالیت ها هم بیش از پیش به این مساله توجه داشته باشید.

حساس بودن زیسکو به مسایل زیست محیطی قابل تقدیر است.

دادستان زرند هم در این دیدار به توجه زیسکو به مسایل محیط زیستی اشاره کرد و گفت: حساس بودن زیسکو به مسایل زیست محیطی قابل تقدیر است.

رضا یعقوبی تاکید کرد: تلاش های شما در بخش مسئولیت های اجتماعی و رفاه مردم زرند را هم خدا می بیند و هم مردم قدردان آن هستند و امیدواریم در سال جدید، کمک های شما در این بخش گستره بیش تری از شهروندان را پوشش دهد.

وی تاکید کرد: در آمارهای استخدامی بارها گفته شده که بیش از ۸۹ درصد جمعیت استخدامی از جوانان بومی زرند هستند و ما امیدواریم استخدام های آینده زیسکو از طریق اداره کار انجام شود تا عدالت به بهترین شکل ممکن رعایت شده و افراد جویای کار بتوانند از این فرصت بهره مند شوند.

دکتر پورمند شخصیتی بی نظیر است که دغدغه اشتغال جوانان را دارد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان هم در این دیدار به مشکلات تولید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با مشکلاتی در زمینه تامین زغال سنگ مورد نیاز کارخانه مواجه بودیم اما به لطف خداوند با همه افت و خیزها این مشکلات را رفع کردیم.

دکتر سهراب نژاد افزود: در کنار این مشکلات دغدغه پرداخت حقوق به حدود ۷ هزار نیروی شاغل که در حقیقت ۷ هزار خانواده بودند، شرایط را سخت تر می کرد اما این باور را هم داشتیم که برکت کار ما به دعای همین خانواده ها است.

وی افزود: آن چه که شما در زیسکو می بینید نشانه ای از تدبیر و اهتمام دکتر پورمند در ایجاد اشتغال برای جوانان است.

دکتر سهراب نژاد گفت: جناب دکتر پورمند شخصیت بی نظیری هستند که تمام همت و تلاش شان را صرف رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان کرده اند.

مدیرعامل زیسکو همچنین به طرح های توسعه زیسکو اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های توسعه زیسکو امکان اشتغال تعداد دیگری از جوانان در این مجموعه فراهم می شود.

وی تصریح کرد: ۸۹ درصد از این ۷ هزار نیروی کار شاغل در زیسکو بومی زرند ۱۰ درصد بومی سایر شهرهای استان هستند که جمعا ۹۹ درصد می شود و کمتر از یک درصد خارج از استان هستند که این تعداد غیربومی به دلیل تخصصی که دارند به خانواده زیسکو دعوت شده اند.

دکتر سهراب نژاد در ادامه از همکاری و همراهی مسئولان شهرستان تشکر کرد و گفت: بارها گفته ام که خوشبختانه مسئولان شهرستان زرند نگاه شان در راستای کمک به تولید و در چارچوب قانون است و ما هم تلاش کرده ایم تا در راستای قانون در خدمت مردم این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/