موسی محمدی در جمع کارکنان اداره کل کمیته امداد قم؛

افکار منفی مانع کار گروهی است

موسی محمدی که به دعوت کمیته امداد قم در جمع کارکنان این اداره سخنرانی کرد، گفت: امروز یکی از عوامل آسیب اقتصاد این کشور افکار منفی است، که در احاد مردم به وجود آمده است و آمارش آنقدر بالاست که بنده خجالت می کشم "درصد" آن را بیان کنم و به دلیل این نگرش غلط، کار گروهی وتعاونی از بین رفته است.

به گزارش صدای زرند، محمدی افزود: به قطع و یقین سیستم نظام خانواده و نهادهای آموزشی و تربیتی که در راس ان صدا سیما و آموزش پرورش است. به خوبی نتوانسته اند نیروی مبتکر مثبت اندیش و خلاق پرورش دهند.لذا باید با تمام توان فکر ملت را به سمت مثبت اندیشی و امید آفرینی سوق داد.

جوان‌ترین واقف کشور افزود: بعضی از کشور هیچ منابعی به غیر از مالیات ندارد‌، اما با تفکر خلاق و مثبت مدیران و نیروی انسانی خلاق و کارآفرین تکنولوژی خود را به دنیا صادر کرده و برای کشور خود ثروت آفریدند و این درصورتیست که خداوند مهربان کشور ایران را به برکت اهل بیت و امام زمان(ع) از نفت، گاز، طلا، مس، کشاورزی درچهارفصل،معادن سرشار از انواع فلزات غنی کرده است.

محمدی بیان کرد:با این همه اوصاف فقر در جامعه از چه نشأت گرفته است این غیر فقر فکر وکج اندیشی است؟ لذا همه مسئولیم و از مدیر کل محترم می خواهم آنچه توان دارید روی آموزش مهارت زندگی و معرفی الگوی موفق جهت ایجاد امید همت گمارید.

وی خاطرنشان کرد:از شما پرسنل عزیز می‌خواهم در امداد رسانی عاشق کارتان باشید تا خسته نشوید؛کارمندی خسته و افسرده می شود که کارش را دوست ندارد و عاشق کارش نیست این راهم باورکنید.هر کار خیری، هم دستگیر خود و اولادتان خواهد شد.

حاج موسی با ذکر خاطره ته نوشابه که اشک همه را در آورد ادامه داد:من عاشق کارم بودم،از فرصت ها و وقتم به خوبی استفاده کردم،سرتراشیدنم گواه این ادعایم است که با تلاش و توکل بر خدا و توسل به حضرت زهرا (س) فقر را شکست دادم.

محمدی گفت: من زنگ تفریح مدرسه، در سربازی، در سفر مکه در ساعت های استراحتم هم پول در اوردم.

او در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم همه اقشار جامعه خصوصاً آن ها که نشسته اند تا از آسمان فرجی شود و پولی به دستشان برسد،باتوکل به خدا و توسل به اهل بیت و اعتماد به نیروی خدادایشان و تفکر مثبت به آینده ای روشن، درعوض سعی و تلاش زیاد فقر را در کشور ریشه کن کنند.

انتهای پیام/