مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی زرند به تعویق افتاد

روز گذشته خبر مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی زرند در پایگاه خبری صدای زرند منتشر شد که قرار بود امروز در محل فرمانداری برگزار شود؛ اما شواهد از بروز برخی مسائل و لغو و به تعویق افتادن این مراسم دارد.

انتشار خبر مربوطه در صدای زرند بر اساس تماس و دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده بود اما آنچه بعد از انتشار خبر به ما گفتند تعویق این مراسم به دلیل سفر مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌باشد؛اما شفاف و قاطع صحبت نکردن مسئولین در این رابطه، احتمال وجود دلایل دیگر را هم در به تعویق افتادن این مراسم را به ذهن متبادر می‌کند.

بعد از انتشار خبر در صدای زرند گویی داستان جوری دیگر پیش رفت و شاید بسیاری افراد از این موضوع متعجب شده بودند و به گونه سخن گفتند که انگار از آن بی‌خبرند؛ اتفاقی که چندین روز است بسیاری از فعالین فرهنگی شهرستان کم و بیش از آن باخبر بودند و تغییر ریاست این مجموعه از سیف‌الدینی به گلستانی تقریباً مشخص بود، اما در حال حاضر گویی دستانی قصد تغییر این تصمیم را دارند.

در هر صورت سیدرضا حسینی فرماندار شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند احتمال برگزاری این مراسم طی روزهای آینده را داده است، اما تغییرات را از سیف‌الدینی به سمت گلستانی یا شخص دیگری را قاطعانه تایید نکرد.

انتهای پیام/