مدیر اداره فرهنگ و ارشاد زرند تغییر می‌کند/

گلستانی بار دیگر به‌جای سیف‌الدینی می‌نشیند

رحیم سیف‌الدینی که چند وقتی می‌شود منتظر معرفی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند هست، شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ رسماً این جایگاه را به حمید گلستانی تحویل می‌دهد؛ تحویلی که پیش از این در کوهبنان هم اتفاق افتاده بود!

صدای زرند – جواد زمانی: هفته‌ی پیش‌رو در زرند، با خبر تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر آغاز می‌شود و مراسمی برای معرفی رئیس جدید این اداره که هدفش چارچوب‌دهی و ریل‌گذاری در مسیر فرهنگ و ارشاد جامعه تعریف شده، در محل فرمانداری زرند تدارک دیده شده است.

حمید گلستانی که تجربه‌ی معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند را در پرونده خود دارد و در ۲ سال و ۷ ماه گذشته با سفری به کوهبنان، مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را که پیش از آن در اختیار رحیم سیف‌الدینی بود، در دست گرفته بود و اکنون با کسب تجربه‌ای بیش از قبل، به زادگاه خود آمده است و می‌گوید اهدافی بلند در سر دارد!

رحیم سیف‌الدینی از آن دست مدیران غیربومی بود که از نگاه این قلم مدیر خوبی بود؛ قضاوتش در حیطه‌های مختلفِ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را به افراد متخصص همان حیطه می‌سپاریم اما از جنبه‌ی رسانه فردی پراطلاعات بود و بیش از بسیاری از مدیران، رسانه را می‌شناخت و همواره در حمایتِ بحق از رسانه‌ها کوتاهی نمی‌کرد و پیش‌قدم بود که جا دارد از او برای این موضوع تقدیر نماییم.

انتهای پیام/