پیام تبریک نماینده مردم زرند و کوهبنان به مناسبت روز معلم

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز ۱۲ اردیبهشت که به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، به نام معلم مزین شده است را به جامعه معلمان، استادان و فرهنگیان تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل میباشد:

سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری(ره) که امام بزرگوارمان وی را درختی پرثمر نامید و فرزند عزیزش خواند فرصت مناسبی است تا عظمت جایگاه معلم را در عرصه تعلیم و تربیت یادآور شویم.

جایگاه والایی که امام راحل عظیم الشأن، آن را شغل انبیا دانستند و بی شک ساخت آینده روشن انقلاب اسلامی تا حد زیادی در گرو تلاش این قشر خدوم و دلسوز است.

تربیت نسل معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، رسالتی است که امروز بر عهده معلمان جامعه است. شهید حججی‌ها، احمدی روشن‌ها و شهید غیرت شهید حمیدرضا الداغی، محصول تربیت معلمانی دلسوزند که امروزه در جای جای میهن اسلامی مشغول خدمت خالصانه هستند.

اینجانب ضمن پاسداشت روز معلم و تبریک به جامعه فرهنگیان کشور بویژه شهرستان های زرند و کوهبنان و همچنین خانواده محترم این عزیزان، ضرورت حفظ منزلت معلمان را بر خود و بر آحاد جامعه اعم از مسوولان، نخبگان و مردم متذکر گشته و رجا واثق داریم که با تلاش مضاعف این قشر زحمتکش در تربیت نسل جوان، خیزش عظیمی در گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق تمدن نوین جهان اسلام رقم خواهد خورد.

عفت شریعتی – نماینده مردم زرند و کوهبنان

انتهای پیام/