در دیدار نماینده زرند با مدیرکل دادگستری استان؛

قول مساعد برای حل مشکل زمین های جهاد زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در راستای پیگیری و حل مسکل زمین های شهرک جهاد ده چنار با حجت الاسلام حمیدی، مدیرکل دادگستری استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، عفت شریعتی در این دیدار گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم زحمت کش شهرستان زرند که بیشتر آنها از قشر کشاورزان هستند در ۲۷ سال پیش زمین هایی را با امید ساخت مسکن و سرپناه برای خود و خانواده خود خریداری کردند که متاسفانه در سالهای گذشته مورد کم لطفی مدیران وقت قرار گرفته است و این زمین ها برای فعالیت و آغاز ساخت مسکن در اختیار مردم قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: از سال گذشته با مراجعه مردم عزیز و مالکین این زمین ها پیگیر این مشکل شدیم و در نطق اضطراری پایان سال گذشته در صحن علنی مجلس از مدیران مربوطه خواستم تا این مشل را حل نمایند که بحمدالله رفع مشکلات این زمین ها تا حد زیادی پیشرفت داشته است که در حال حاضر نیازمند یاری مدیران استانی می باشد.

حجت الاسلام حمیدی ضمن تشکر از نماینده مردم زرند و کوهبنان در خصوص پیگیری این مشکلات گفت: در هفته جاری جلسه شورای استانی حفظ حقوق بیت ‌المال برگزار خواهد شد و یکی از موارد مهم این جلسه حل نهایی مشکل این زمین ها می باشد.

وی ادامه داد: با همکاری همه مسئولین مربوطه رفع مشکل این زمین ها را در دستور کار قرار داده ایم که نتیجه این اقدامات در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/