فرماندار زرند:

همیشه قدردان زحمات دکتر پورمند هستیم

صبح امروز، پنجم اردیبهشت ماه 1402، در دیدار مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان با فرماندار زرند، دکتر سهراب نژاد به پروژه های آتی شرکت زیسکو اشاره کرد و گفت: پروژه های جدید تعریف شده برای زیسکو با نگاه رونق تولید و افزایش اشتغالزایی برنانه ریزی شده است.

به گزارش صدای زرند، وی افزود: نگاه جناب دکتر پورمند همیشه به ایجاد اشتغال برای جوانان از یک سو و رونق اقتصادی از سوی دیگر است.

در این دیدار، فرماندار زرند هم ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده زیسکو در شهرستان زرند گفت: ما قدردان زحمات تمام کسانی هستیم که برای پیشرفت شهرستان زرند و رفاه مردم این منطقه تلاش می کنند.

مهندس حسینی نژاد افزود: در گفتگو با دکتر پورمند بارها از زحمات ایشان و توجه به اشتغال جوانان زرند قدردانی کرده ام.

وی همچنین تلاش دکتر سهراب نژاد در مدیریت این مجموعه عظیم و رضایت کارکنان این شرکت را ستودنی دانست و گفت: سازکار شما در استخدام نیروهای شاغل در زیسکو با نظارت اداره کار سبب شده تا مسئولان شهرستان در برابر درخواست اشتغال همشهریان زرندی بتوانند پاسخ قانع کننده داشته باشند.

در پایان این دیدار، فرماندار زرند با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان از تعامل و مشارکت هلدینگ میدکو و شرکت فولاد زرند ایرانیان در توسعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/