دیدار دکتر امیری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور

در دیدار با دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بخش سی تی(CT)، اتاق عمل شماره چهار و خرید دستگاه آرتروسکوپی بیمارستان امام علی(ع) تأمین اجتماعی و تأمین اعتبار آن خبر داد.

Dr. Amiriدر دیدار با دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بخش سی تی(CT)، اتاق عمل شماره چهار و خرید دستگاه آرتروسکوپی بیمارستان امام علی(ع) تأمین اجتماعی و تأمین اعتبار آن خبر داد.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، دریّه رئیس صندوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور و نظری مدیرعامل بانک رفاه در رابطه با مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

دکتر امیری از راه اندازی بخش سی تی(CT)، اتاق عمل شماره چهار و خرید دستگاه آرتروسکوپی بیمارستان امام علی(ع) تأمین اجتماعی و تأمین اعتبار آن خبر داد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت مطالبات و حقوق معوقه بازنشستگان صنعت فولاد شد و بیان داشت: با عنایت به اشتغالزایی معادن ذغال سنگ و نقش بسزایی که می توانند در توسعه اقتصادی استان و شهرستان داشته باشند، ضرورت رفع مشکلات و فراهم نمودن زمینه فعالیت بدون دغدغه برای آنها در دستور کار قرار گیرد.

وی کارگران را نوک پیکان تولید و پیشگامان جبهه اقتصاد کشور عنوان کرد و بیان داشت: در رابطه با تولید ذغال سنگ و افزایش تولید ذغال، ضرورت ایمنی معادن و پیگیری حادثه معدن چشمه پودینه، فرسودگی ماشین آلات معدنی و پرداخت به موقع حقوق کارگران نیز تصمیماتی گرفته شده است.

دکتر امیری به احداث کارخانه خودروسازی تولید کامیونت اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه تولید کامیونت در آینده ای نزدیک با مشارکت بانک رفاه با جدیت در حال پیگیری است و بزودی زمینه اشتغال افراد بومی و جویای کار محیا خواهد شد.

وی از دیدار خود با دکتر شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد و ابراز داشت: با توجه به مراجعات بی شمار مردم به پزشکی قانونی این شهرستان و نبود فضای مناسب بخصوص سالن تشریح و حساسیت کار پزشکی قانونی لزوم جذب اعتبارات برای احداث ساختمان پزشکی قانونی، تأمین امکانات، تجهیزات و ماشین آلات آن مورد توافق قرار گرفت.