شرایط و جزئیات وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، امکان درخواست برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» را خواهند داشت.

به گزارش صدای زرند، مشتریان بانک ملت که واجد شرای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل به میزان ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. البته متقاضیان باید ضامن رسمی هم داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است. سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است اما حداکثر به ۱۸ درصد می رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان خواهد بود.

مطالبی درباره بانک ملت و دستاوردهای این مجموعه

بانک ملت از ادغام چندین مجموعه و موسسه پولی و مالی در تاریخ بیست و نهم آذرماه ۱۳۵۸ شکل گرفت. این بانک طی سال های فعالیت خود انواع خدمات مجاز پولی و مالی را به مشتریان ارائه داده و به دنبال توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات و … است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۶، کسب عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال ۱۳۹۵، تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال ۱۳۹۵، نماد زرین محبوب ترین بانک در سال ۹۵ به انتخاب ۵۰ هزار مشتری شبکه بانکی و … را به دست آورد.

انتهای پیام/