اولین جلسه سال جدید شورا و شهرداری؛

شهردار زرند: ما هنوز به اقداماتی که انجام داده ایم قانع نیستیم

با پایان تعطیلات نوروز اولین جلسه شورای شهر با حضور شهردار و مدیران ارشد شهرداری برای آغاز فعالیت های عمرانی و اجرایی شهرداری در سال جدید برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شورای شهر و شهرداری، اولین جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق شهردار، حراست، معاونین و مدیران سازمانهای شهرداری پیرامون اقدامات انجام شده و فعالیت های پیش روی شهرداری برای سال ۱۴۰۲ در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا سردار ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر با بیان روایتی از ائمه اطهار اظهار داشت باید در انجام وظایف خود متعهد و کوشا باشیم تا خداوند قصورات ناخواسته ما را در راستای عمل خیر قرار دهد.

ایشان با تشکر از شهردار و مدیران ارشد شهرداری از اقدامات تحول‌آفرین شهرداری در آستانه سال جدید قدردانی نمود و با اشاره به سر آغاز بهار طبیعت و روز طبیعت با درک معانی این روز با واژه های بیداری، تحول، تحرک و شادی آفرینی خواستار عملیاتی شدن این واژه ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال در اقدامات شهرداری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پرسنل ستادی شهرداری خواست تا همقدم و همراه شهردار در انجام فعالیت‌های جهادی کوشا و فعال باشند و نسبت به تدوین برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری اقدام نمایند که این برنامه چراغی روشن برای نقشه راه مدیریت شهری است و چشم انداز اجرایی آن برگ زرین دیگری از خلاقیت و ابتکارات تخصصی شهرداری خواهد بود.

در ادامه مهندس ضیاالدینی شهردار زرند ضمن تقدیر از شورای شهر به واسطه برگزاری این جلسه و حمایت های همه جانبه اعضای شورای شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری قدردانی نمود.

منتخب شورای شهر با اعلام اینکه ما هنوز به اقداماتی که انجام داده‌ایم قانع نیستیم به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید شهرداری و تعریف پروژه های شهرداری در حوزه عمران شهری، سیما، منظر و معابر شهری پرداخت و گفت در سال جاری شاهد یک تحول اساسی در معابر شهری زرند خواهیم بود و نهضت آسفالت معابر شهر را به گونه‌ای اجرایی می نماییم که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه باشد.

سکاندار شهرداری زرند افزود، شهرداری در کنار اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری خانواده بزرگی را تشکیل می‌دهند و خوشبختانه با درایت و همدلی این خانواده به دور از حاشیه و با آرامش مشغول فعالیت های تعریف شده خواهیم بود، ما مصمم هستیم این فعالیت‌ها باید به صورت علمی و در راستای برنامه ریزی شهری با کمترین میزان خطا چندین برابر شود تا شهروندان به درک واقعی خدمت رسانی و رسالت جهادی برسند.

ایشان در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت تیم عمرانی و سیمای منظر شهرداری در کنار حوزه های خدماتی و سازمان های مربوطه نشان داد که توانایی انجام چندین پروژه همزمان را دارد و امیدواریم در سال جدید با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت های شهرداری را طبق پروژه‌های مصوب سال به انجام رسانیم.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر در یک کلام مشترک از فعالیت های جهادی شهردار و تیم ایشان قدردانی نمودند و این نکته را یادآور شدند: مردم زرند پس از سالها به شهرداری اعتماد نموده و این اعتماد رسالت و مسئولیت خانواده شهرداری را چندین برابر می‌کند و باید جدا از فعالیت‌های روزمره به فکر اجرای پروژه های منحصر به فرد و طلایی در شهر زرند باشیم و نقاط بحرانی شهر مانند چهار راه برق که نزدیک به ۲۰ سال است در یک وضعیت آشفته و بی سامان میباشد را با استفاده از یک نگاه مشترک و ظرفیت های استانی و ملی حل و فصل نمود تا هسته مرکزی شهر به یک منظر چشم نواز و استاندارد شهری برسد.

همچنین در انتهایی جلسه مدیران ارشد شهرداری با تشکر از انتخاب هوشمندانه شهردار توسط شورای شهر که نتیجه این انتخاب ارزشمند پس از یک دوره کوتاه در حال نمایان شدن است گزارشی از عملکرد و اقدامات پیشروی حوزه‌های معاونتی و سازمانی شهرداری را به سمع و نظر اعضای شورای شهر رساند.

انتهای پیام/