پرداخت حق بیمه با سامانه USSD بانک رفاه

بانک رفاه کارگران پرداخت از طریق سامانه USSD و پرتال اطلاع رسانی بانک را به روش های قبلی پرداخت حق بیمه کارفرمایان اضافه کرد.

بانک رفاه کارگران پرداخت از طریق سامانه USSD و پرتال اطلاع رسانی بانک را به روش های قبلی پرداخت حق بیمه کارفرمایان اضافه کرد. .


صدای زرند: به گزارش عصر ایران به نقل از پول‌نیوز، مشتریان گرامی می توانند برای پرداخت فیش سازمان تامین اجتماعی علاوه بر روش های قبلی از طریق روش های زیر نیز اقدام کنند:

۱- با استفاده از سامانهUSSD و وارد کردن کد # ۷۱۳*۷۲۴* بر روی گوشی تلفن همراه، وارد منوی پرداخت قبض سازمان تامین اجتماعی شده و با ثبت اطلاعات شناسه قبض، مبلغ قبض، شماره کارت و رمز دوم کارت، قبض مربوطه را با هر یک از کارت های عضو شتاب پرداخت کنند.

۲- با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی بانک به نشانیwww.refah-bank.ir، با انتخاب گزینه “پرداخت حق بیمه با کارت شتابی” و وارد کردن مشخصات قبض و کارت بانکی خود اقدام به پرداخت قبض سازمان تامین اجتماعی کنند.

خاطر نشان می سازد سایر روش های پرداخت قبوض فوق با کارت های عضو شتاب از طریق خودپرداز، تلفنبانک و پایانه های فروش منصوب در محل شعب سازمان تامین اجتماعی به قوت خود باقی است.