پیام فرمانده انتظامی شهرستان زرند به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

فرمانده انتظامی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین با صدور پیامی فرارسیدن این روز را تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوازدهم فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی و زنده شدن آرمانها و ارزشهای ناب اسلام محمدی و شکوفایی دستاوردهای ایران اسلامی است.

در روز پر برکت ۱۲ فروردین، با خلق حماسه سیاسی با رأی حداکثری امت متدین و ولایتمدار ، همیشه در صحنه ایران اسلامی ، به رهبری امام خمینی (ره)، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه ای در رگ های خشکیده ملت های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد

و در این روز، به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه های اسلام ناب محمدی (صلی الله و علیه و آله و سلم)، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.

اینجانب ضمن نکوداشت بهار طبیعت در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید بسیار آشکار است. » از سوی مقام معظم رهبری (مدطله العالی) نام گذاری شده است، یوم ا… ۱۲ فروردین روز تثبیت استقلال، تثبیت آزادی و تثبیت جمهوری ، را گرامی می دارم.

و برای آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و شهید پرور شهرستان زرند سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

سرهنگ صمدالله ترابی – فرماندهی انتظامی شهرستان زرند

photo4058821465

انتهای پیام/