امام جمعه زرند:

دشمن درصدد بی ثباتی و هراس جمعی در مدارس و خانواده‌ها است

امام جمعه شهرستان زرند در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به نیمه شعبان گفت: برای اینکه ظهور حضرت در بهترین شرایط محقق شود، امیدواریم خداوند توفیق دهد تا وظایفمان را به عنوان منتظر انجام دهیم و شرایط ظهور را فراهم کنیم.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی با اشاره به مسئله این روزهای کشور و مسمومیت دانش‌آموزان گفت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه بیان داشتند که این یک جنایت بزرگ است و بدانند چنانچه این جنایت در حق کسی اثبات شود باید به اشد مجازات برسد و دیگر هیچ عفویی نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه افزود: هدف دشمن از مسئله، ایجاد بی ثباتی و هراس جمعی در فضای مدارس و خانواده‌ها، تعطیلی مدارس و بازگشت به آموزش مجازی می باشد، که در فضای مجازی که فضای رها شده‌ای است بتواند بر افکار عمومی غلبه کند.

وی با اشاره به صحبت های اخیر رهبر انقلاب در روز درختکاری گفت: نقطه ضعف و آسیب ما در بحث اقتصاد، تک محصولی بودن است که کشور را آسیب پذیر می‌کند اگر همچنان نفت به عنوان یک کالای تأثیرگذار و مبنای بودجه باشد با توجه به اینکه قیمت آن را ما تعیین نمی‌کنیم، همواره دچار مشکل هستیم که دولت در حال چاره‌اندیشی در این حوزه می‌باشد‌.

شجاعی در خاتمه با بیان اقدام خوب خیرین مسجد امام رضا علیه‌السلام در احداث خانه برای خانواده بی بضاعت گفت: این اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع فقر در جامعه می‌باشد و امیدوارم بیش از پیش شاهد این حرکت‌ها باشیم.

انتهای پیام/