معاون استاندار کرمان:

سرمایه گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این که سازمان سرمایه گذاری ظرفیت فوق العاده ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه گذاری تلاش کنیم، گفت: سرمایه گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند و باید تبصره های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود.

به گزارش صدای زرند، امیر حسن زاده در نشست کسب و کار سرمایه گذاری خارجی استان کرمان خطاب به دستگاه های اجرایی برای حمایت از سرمایه گذاران اظهار کرد: دنیای کنونی، دنیای تجارت و ارتباطات تجاری است. سرمایه گذار داخلی و خارجی در کنار هم باید فعالیت داشته باشند و در بخش های گردشگری ، کشاورزی و معدن که بهترین موارد سرمایه گذاری استان هستند، این ارتباط تجاری همواره برقرار شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه با ارائۀ گزارشی از روند کسب و کار سرمایه گذاری خارجی در استان گفت: از مسائل مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه گذاری است.

صادق سلطانی نژاد بیان کرد: از دستگاه های اجرایی می خواهیم که در این مسیر ما را همیاری کنند و اگر مشکلاتی در دستگاه های اجرایی مغایر قانون است، معرفی نمایند تا رسیدگی شود.

سلطانی نژاد در ادامه افزود: دستگاه های اجرایی که توان حمایت از سرمایه گذاران خارجی در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن را دارند، اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذار، طرح ها را به مرحله اجرا برسانیم.

انتهای پیام/