شهردار زرند:

برنامه ۵ ساله شهرداری باید تدوین شود

شهردار زرند دراولین نشست کمیته راهبردی و برنامه ریزی شهرداری با اعلام اینکه همه مدیران شهرداری باید نیازهای آنی شهر را شناسایی واولویت بندی کنند گفت:تدوین برنامه 5 ساله شهرداری باعث خواهد شد شهر به صورت متوازن در همه زمینه ها پیشرفت نماید.

به گزارش صدای زرند، علی ضیاءالدینی تدوین این برنامه را باعث حرکت شهرداری در راستای نظزات کارشناسی شده و مشخص عنوان و تصریح کرد:می توان به جرات گفت که این طرح از اجرای برنامه هایی خارج از چهارچوب جلوگیری و باعث پیشرفت شهر خواهد شد.

مهندس ضیاءالدینی تصریح کرد: نگاه کارشناسی به مسائل و مشکلات باعث خواهد شد تا این نهاد از صرف هزینه های بیهوده صرف نظر نماید وبر اساس تعریف پروژه ها گام بردارد و هزینه نماید.

وی ارتباط و تعامل سازنده شهردار و شورای شهر را بسیار موثر دانست و افزود:اگر شهرداری به جای رسیدن به مسائل حاشیه ای، دنبال اجرای برنامه های اساسی و برنامه ریزی شده برود شهر وضعیت بهتر و زیباتری به خود خواهد گرفت.

منتخب شورای شهر زرند توجه به قانون و پایبندی به ان ،راه اندازی دفتر ارزیابی عملکرد،راه اندازی واحد سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی را از دیگر اهداف و طرح ها عنوان و افزود:امیدواریم بتوانیم با تهیه این برنامه گام های اساسی برای شهر زرند بارداریم.

انتهای پیام/