توصیۀ پلیس کرمان به مغازه داران دربارۀ پیشگیری از سرقت؛

نصب سامانۀ مها را جدی بگیرید

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در بازدید از بازار کرمان و دیدار با اصناف بر بهره گیری از تجهیزات امنیتی و حفاظتی هوشمند به ویژه نصب سامانۀ مها از سوی اصناف و بازاریان تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: سامانۀ مرکز هشدار الکترونیک (مها) با هدف افزایش سرعت عمل و تسریع در اجرای مأموریت های پلیسی در سطح استان فعال است که این سامانه هرگونه ورود به اماکن دارای این سامانه را به مرکز هشدار الکترونیک پلیس منعکس کرده و در ادامه نزدیک ترین واحد گشت به محل اعزام می شود.

وی بیان کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه دستبرد و سرقت احتمالی از مغازه ها به خصوص صنف طلا و جواهرفروشان، طرح بازدید از اماکن تجاری و ارائۀ آموزش های پیشگیری از سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه با ارائۀ آموزش به صاحبان صنوف خوشبختانه اکثریت بازاریان به سامانۀ مها مجهز شدند یادآور شد: سامانه مها بهترین ابزار برای مقابله با سارقان طلافروشی ها و سایر اماکن تجاری است و از کلیۀ اصناف می خواهیم با بهره گیری از این سامانه و همچنین استفاده از قفل های مناسب و مسدودسازی منافذ قابل نفوذ به مغازۀ خود از وقوع سرقت ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/