استاندار کرمان:

دستگاه های اداری جذب اعتبارات را به سال آینده موکول نکنند

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دستگاه ها اعتبارات استان ازجمله در حوزۀ تملک دارایی را با جدیت پیگیری کنند، گفت: تمام دستگاه های اداری موظف هستند نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند و به سال آینده موکول نکنند چراکه بعضی از منابع بودجه مهلت ندارد و امکان دارد تمدید نشود و حتما باید قبل از سال پیگیری شود.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان افزود: از اعتبارات سفر هیات دولت به استان تاکنون حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که مبلغ قابل توجهی است و پیگیر تخصیص کامل اعتبارات سفر هستیم.

وی دوم اسفندماه اظهار کرد: بانک های دولتی همکاری خوبی در استان دارند و نسبت منابع با مصارف آن ها همخوانی دارد. در بانک های خصوصی، منابع استان کرمان جذب می شود اما این منابع در داخل استان هزینه نمی شود.

فداکار گفت: باید وضعیت بانک های خصوصی در استان کرمان تعیین تکلیف شود و این بانک ها باید سرمایۀ مردم را در داخل همین استان سرمایه گذاری کنند و از خروج منابع جلوگیری شود.

وی همچنین افزود: دستگاه های اجرایی نسبت به مولدسازی املاک مازاد خود اقدام کنند و اگر ملکی شناسایی شود که تاکنون از سوی آن دستگاه معرفی نشده، رأسا نسب به فروش آن اقدام می شود.

انتهای پیام/