مدیرکل بهزیستی استان خبر داد؛

نام نویسی هشت هزار مددجوی بهزیستی کرمان در نهضت ملی مسکن

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه تاکنون حدود هشت هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی استان در سامانۀ نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند، گفت: اطلاع رسانی به منظور نام نویسی سایر مددجویان در این طرح ادامه داد.

به گزارش صدای زرند، علیرضا وحیدزاده افزود: مددجویان بهزیستی به منظور صاحب مسکن شدن در سامانۀ نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند و برای طی شدن این فرایند باید راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، زمین لازم را در اختیار این طرح بگذارند.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر امسال ۸۵ واحد مددجویی از پروژه های قبلی بهزیستی در استان کرمان افتتاح و واگذار شد، بیان کرد: بخشی از این واحدهای مددجویی با کمک هزینۀ بهزیستی و بخشی نیز با تسهیلاتی که مددجویان دریافت کرده بودند، کامل شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض ساخت مسکن به جامعۀ مددجویی بهزیستی، یادآور شد: این مبلغ برای خانواده های دارای ۲ فرزند معلول به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا می کند.

وحیدزاده با اشاره به همکاری بهزیستی با بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در راستای ساخت مسکن برای مددجویان تاکید کرد: دفتر ساخت مسکن مجموعۀ بهزیستی استان کرمان به صورت جدی پیگیر موضوع مسکن دار شدن جامعۀ هدف مددجویان این نهاد است.

انتهای پیام/