جهش قابل توجه خرج و دخل شهرداری زرند؛

بودجه ۱۶۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری تقدیم شورای شهر زرند شد

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری زرند به مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان که نسبت به بودجه ۱۲۶ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری ۳۱ درصد رشد داشته است، توسط شهردار زرند به منظور بررسی و تصویب؛ تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر زرند شد.

به گزارش صدای زرند، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند در صحن شورا لایحه پیشنهاد بودجه ۱۴۰۲ شهرداری زرند به مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان را به منظور بررسی و تصویب تقدیم شورای شهر نمود.

“علی ضیاالدینی” شهردار زرند در تقدیم بودجه سال آینده، منتخب شورا رویکرد شهرداری را در سه بخش عمران شهری، خدمات شهری و خدمات اداری خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ان‌شاالله تلاش ما در دو بخش عمران شهری به ویژه در بحث بهسازی و آسفالت معابر و همچنین خدمات شهری علی الخصوص توسعه فضاهای تفریحی و مبلمان شهری در مقایسه با عملکرد سال جاری محسوس و مضاعف تر خواهد بود.

“عباس ایرانمنش” رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز ضمن تقدیر از توجه ضیاالدینی شهردار زرند و بلوچ اربابی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شهرداری زرند به ارائه بودجه در وقت مقرر قانونی بیان داشت، با عنایت حق تعالی ردیف‌های بودجه به طور خاص در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و پس از اصلاحات احتمالی به جلسه علنی شورا ارجاع و بعداز رسیدگی نهایی، تصویب و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است، بودجه شهرداری زرند در سال ۱۴۰۱ با رقم ۱۲۶ میلیارد تومان تعیین شده بود.

انتهای پیام/