در اولین دوره مسابقات انتخابی داژبال استان کرمان

بانوان زرند بر سکوی اول ایستادند

مسئول مسابقات داژبال استان کرمان گفت: مسابقات انتخابی رده سنی بزرگسالان با حضور ۷ تیم از شهرستان های کرمان، سیرجان، زرند و جیرفت در محل سالن شهید ضیاء برگزار شد، که در این دوره تیم زرند در این مسابقات اول شد.

به گزارش صدای زرند، مریم مکی اباد هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فضای رقابت سالم با هدف ترویج و توسعه ورزشهای همگانی عنوان کرد.

وی افزود: این رقابت سالم و مهیج را ترتیب دادیم تا هم در مسیر نیل به اهداف خود گام برداریم و هم زمینه ایجاد فضای رقابتی شاد و سالم برای ورزشکاران را فراهم کنیم.

او ورزش داژبال، یکی از ورزش های سنتی ایرانیان است که از زمانهای قدیم در کشور ایران، گفت: به عنوان یک بازی پرنشاط و همگانی مطرح و در بین اقشار مختلف مردم، بسیار رایج بوده است.

مکی‌آبادی می گوید: این رشته ورزشی، در عصر کنونی دارای مخاطبین چشمگیری در بین سنین مختلف می باشد و توانسته است به عنوان یک ورزش خانوادگی و کم هزینه ، در بین جوامع مختلف، مطرح و مورد استقبال قرار گیرد.

در پایان این مسابقات تیم های شهرستان زرند، توسا کرمان ، دینامیت کرمان به مقام های اول تا سوم کسب کردند و تیم انتخابی به مسابقات کشوری راه یافت و با اهدای جوایز از اعضای تیم، تقدیر شد.

photo 2023 02 11 07 27 08 photo 2023 02 11 07 27 09

انتهای پیام/