فرماندار زرند در دیدار با وزیر صمت مطرح کرد؛

لزوم افزایش همکاری های مجموعه ایمیدرو با مجموعه مدیریتی شهرستان

فرماندار زرند در دیدار با وزیر صمت با اشاره به کارخانجات و معادن زیرمجموعه ایمیدرو در شهرستان خواستار افزایش همکاری های این شرکت با مجموعه مدیریتی شهرستان شد.

به گزارش صدای زرند، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، در راستای تشریح و تبیین چالش ها و مشکلات شهرستان در حوزه وزارت صمت، خانم شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سید رضا حسینی نژاد با دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر صمت دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار زرند در این دیدار که با هماهنگی خانم شریعتی نماینده مردم در مجلس انجام شد، ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های وزارت صمت در بخش های مختلف با اشاره به مشکلات زیست محیطی وارد شده از سوی کارخانجات و صنایع در شهرستان خواستار تخصیص اعتبار از جزء ۵ ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه جهت بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان شد.

وی با بیان اینکه بخش های زیرساختی بویژه راه های مواصلاتی شهرستان همزمان با رشد صنعتی توسعه نیافته و با توجه به افزایش تردد ماشین های حمل بار در این راه ها و به تبع آن افزایش تصادفات جاده ای، بر ضرورت برگشت ۱۵ درصد حقوق دولتی صنایع و معادن جهت هزینه کرد این بخش تاکید نمود.

سید رضا حسینی نژاد با اشاره به اینکه مجموعه ایمیدرو دارای سه مجموعه صنعتی سنگ آهن جلال آباد، کک سازی و پالایش قطران و معدن خمرود در شهرستان می باشد خواستار حمایت و همکاری بیش از پیش مجموعه ایمیدرو با مجموعه مدیریتی شهرستان شد.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم و دانش بنیان در حوزه صنایع و معادن در شهرستان زرند از وزیر صمت جهت بازدید از این مجموعه ها دعوت نمود.

خانم شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی های اخیر و نیاز آبی حوزه صنایع و معادن شهرستان به تأمین آب پایدار که با توجه به اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان‌های شمالی استان و فاصله بیست کیلومتری ایستگاه طراحی با حوزه شهرستان زرند، خواستار توجه به این مسئله شد.

فاطمی امین وزیر صمت درخصوص پیگیری حل مشکلات و مساعدت در زمینه های مختلف مطرح شده، قول مساعد و پیگیری داد.

انتهای پیام/