مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان:

تربیت نسل جوان نیازمند شبکه سازی تولید محتواست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: ما باید با شبکه سازی و تامین خوراک فکری برای کودکان و نوجوانان برای پرورش نسلی متعهد و باایمان تلاش کنیم.

به گزارش صدای زرند، مریم السادات طباطبایی روز سه شنبه در گردهمایی رابطان امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان افزود: در آموزش و پرورش باید تلاش شود تا فرزندان از همین سنین کودکی و نوجوانی به این ذهنیت برسند که ارزش زن به استعدادها و توانمندی های اوست.

وی با بیان اینکه نقش بانوان در جامعه باوجود همه تلاش ها و توطئه های دشمنان بسیار پررنگ و تاثیرگذار است اظهارداشت: زن غیور ایرانی به دنیا ثابت کرده با عفاف و حجاب می تواند در همه عرصه ها بدرخشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: زنان باید جایگاه و مقام خود را بشناسند و بدانند که انسان اشرف مخلوقات است.

وی با تاکید بر اینکه این روزها هجمه سنگینی علیه زن ایرانی در دنیا وجود دارد بیان کرد: اما زن غیور ایرانی به دنیا ثابت کرده که می تواند با حجب، حیا و با حفظ حریم شخصی نه با اندام بلکه با استعدادها و توانایی هایش در دنیا بدرخشد.

طباطبایی افزود: ما معادلات دنیا را برهم زده ایم زیرا در کشور و استان کرمان زنان دانشمندی داریم که صدها مقاله isi دارند، مادر و صاحب چند فرزند نیز هستند و با حفظ حجاب به موفقیت های جهانی دست یافته اند.

گردهمایی رابطان امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در امور بانوان و خانواده در کانون اندیشه کرمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/