در اولین نشست ستاد استقبال از بهار؛

تلاش شهرداری برای روزهای پایانی سال باید افزایش یابد

شهردار زرند در نشست هم اندیشی و ستاد استقبال از بهار شهرداری زرند ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری به برخی فعالیتهای در دست اقدام شهرداری که باید اجرایی شود اشاره و خواستار تداوم و افزایش سرعت انجام این فعالیت ها شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر زرند، “علی‌ضیاءالدینی” با اعلام اینکه برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید برنامه ریزی داشته باشیم گفت:یکی از برنامه های ما تعریف کار برای همه نیروهای شهرداری در روزهای پایانی سال می باشد.

شهردار زرند خواستار برنامه ریزی بیشتر شهرداری در راستای زیبا سازی و و ایجاد چشم انداز های زیبا در میادین، بوستانها و معابر سطح شهر شد و تصریح کرد: شهرداری باید از همه جهات آماده ارائه خدمات متفاوت تری به شهروندان باشد.

این مقام مسئول حذف زوائد و رفع آلودگی های بصری، رفع نواقص و رسیدگی به روشنایی پارک ها، ایجاد نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی جداول و المان ها، کاشت نهال، ترمیم کفپوش زمین های بازی کودکان، گلکاری میادین، بازپیرایی و ترمیم فضای سبز، لایروبی و پاکسازی انهار روباز، جمع آوری و انتقال نخاله های ساختمانی، نظافت، پاک سازی، ترمیم و مرمت سیستم روشنایی را از مهم ترین اقدامات و فعالیت های شهرداری در روزهای پایانی سال اعلام کرد.

انتهای پیام/