به مناسبت دهه فجر؛

هدیه شهردار زرند به رانندگان آژانس های درون شهری زرند

شهردار زرند از واریز مبلغ مابه التفاوت سوخت به کلیه رانندگان آژانس های درون شهری خبر داد و گفت: پس از پیگیریهای متعدد و رایزنی با نهادهای استانی و کشوری در خصوص پرداخت مابه التفاوت قیمت ریالی سوخت به فعالین حوزه ی حمل و نقل عمومی شهر زرند که سالها از این تسهیلات محروم بوده اند اعلام داشت این اعتبار برای اولین ماه به یمن ماه مبارک بهمن و متقارن با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کارت‌های بانکی رانندگان آژانس های درون شهری شارژ شده است.

به گزارش صدای زرند، “علی ضیاءالدینی” با اعلام اینکه رانندگان صرفاً در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از این مبلغ، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت استفاده نمایند افزود :درحال حاضر کلیه افرادی که دارای پروانه ی فعالیت تاکسیرانی بوده و میزان پیمایش آنها توسط مدیران مؤسسات تاید گردیده این مبلغ را دریافت نموده اند.

وی تصریح کرد: واریز این مبلغ بعد از ثبت نام و دریافت اطلاعات رانندگان آژانس دارای پروانه در سه بخش هویتی، خودرویی و بانکی برای واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل کشور و سپس به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال و طی هفته جاری به حساب رانندگان واریز شده است.

ضیاءالدینی این امر را شروعی برای برنامه ریزی پایدار و تقسیم عادلانه ی امکانات در حوزه ی حمل و نقل درون شهری دانسته و شهرداری را در راستای بهبود شرایط حمل و نقل عمومی که از اصلی ترین پارامترهای پیشرفت هر جامعه ای می باشد را مصصم اعلام نموده. و اشاره داشتند: این واریزی می تواند هدیه ای از سوی شهرداری به رانندگان درون شهری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/