استاندار کرمان:

پروژۀ انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان آغاز شده است

استاندار کرمان گفت: پروژۀ آبرسانی به شهرهای کرمان و رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس آغاز شده و احتمالا هفتۀ آینده با حضور وزیر نیرو در استان رسما اعلام می شود.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار همچنین اظهار کرد: پروژۀ آبرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت در حال پیشرفت است. شبکه و تصفیه خانه برای آبرسانی به چهار شهرستان شرقی از سد نساء نیز تقریبا انجام شده و احتمالا تا پایان سال آب پایدار شهرستان های شرقی تامین می شود.

وی بیان کرد: سرمایه گذار نیروگاه خورشیدی در ماهان با سه شیفت کار در تلاش است که ۱۲ ماهه کار را تحویل دهد.

وی ۲۵ دی ماه در نشست شورای روابط عمومی های استان کرمان ادامه داد: امسال به حدود ۷۰۰ روستا در ۱۱ شهرستان استان توسط قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی شد.

فداکار همچنین بیان کرد: پروژه های زیادی در همه شرکت های صنعتی معدنی استان در حال انجام است و برخی از آن ها نیز افتتاح شده است.

استاندار کرمان در ادامه، از اقدامات شرکت های معدنی و صنعتی بزرگ استان در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب برنامه مسئولیت های اجتماعی قدردانی و تاکید کرد: باید به صنایع پایین دستی و جنبی نیز توجه ویژه شود.

فداکار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مناقصه برای احداث ساختمان پروژۀ تولید لاستیک فوق سنگین برگزار شد. همچنین سرمایه گذار خارجی با مشارکت بخش داخلی برای ایجاد بندر خشک ورود پیدا کرده است و احتمالا قبل از سال جدید، کلنگ آن به زمین زده خواهد شد. / الف

انتهای پیام/