هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال؛

شکست بَد فولاد زرند ایرانیان مقابل تیم رکن آذین خاورمیانه/ فولاد زرند به مصاف مس سونگون تیم اول لیگ برتر فوتسال می رود

از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران، دو تیم فولاد زرند و رکن آذین خاورمیانه در مشهد به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم فولاد زرند با نتیجه ۴بر۱ از تیم انتهای جدول لیگ شکست خورد.

به گزارش صدای زرند، دو تیم رکن آذین خاورمیانه و فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه ۲۳ دی و از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

رکن آذین در حالی باید به مصاف فولاد زرند می رفت که بدون شک کاندید اصلی سقوط به حساب می آمد.این تیم با تساوی هفته گذشته در مقابل تیم همشهری یعنی فرش آرا با تنها ۵ امتیاز از بیست بازی گذشته و با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به مقاومت البرز در انتهای جدول قرار گرفته بود.

در سمت مقابل فولاد زرند ایرانیان که هفته گذشته موفق شد تیم زندی بتن کلاردشت را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست دهد امیدوار بود تا با کسب پیروزی در مشهد حداقل تا رتبه ششم جدول بالا بیاید.

بازی در نیمه اول پایاپای دنبال شد و ابتدا تیم فولاد با گل به خودی سجاد یوسف خواه از تیم میزبان پیش افتاد اما تیم رکن آذین با گل مانی قانع با تساوی به رختکن رفت.

رکن آذین که در یکی از آخرین شانس‌های خود برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کرد بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت و توسط مانی قانع، محمد عیدی و سجاد امانی به ۳ گل دیگر دست یافت تا در پایان بازی را با نتیجه ۴ بر ۱ به سود خود به پایان برساند تا دومین پیروزی رکن آذین در لیگ برتر مقابل فولاد زرند رقم بخورد.

نخستین پیروزی تیم رکن آذین در این فصل در هفته سیزدهم و با نتیجه چهار بر سه مقابل تیم زندی بتن کلاردشت کسب شده بود.

تیم فولاد با این شکست بَد همچنان با ۲۸ امتیاز رتبه هشتم خود را در جدول حفظ کرد. تیم رکن آذین نیز با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و همچنان در رتبه آخر جدول باقی ماند.

تیم فولاد زرند روز ۲۹ دی ماه ساعت ۱۶ با مس سونگون ورزقان تیم اول جدول لیگ برتر ایران در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند مسابقه خواهند داد.

تیم گهرزمین سیرجان دیگر نماینده استان کرمان در لیگ برتر فوتسال مقابل تیم گیتی پسند اصفهان قرار گرفت که در پایان این بازی تیم گهرزمین سیرجان با یک گل شکست خورد و همچنان در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش صدای زرند، تیم فولاد زرند بعد از شکست بَد مقابل رکن آذین خاورمیانه تیم انتهای جدول لیگ، در هفته بعد لیگ برتر فوتسال ایران به مصاف مس سونگون ورزقان تیم اول جدول لیگ می‌رود.

جدول لیگ برتر فوتسال ایران تا پایان هفته بیست و یکم:

photo 2023 01 14 10 53 08

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال:

photo 2023 01 14 10 51 36

برنامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال:

photo 2023 01 14 10 51 37

تصاویر دیدار تیم فولاد زرند با تیم رکن آذین خاورمیانه در مشهد:

انتهای پیام/

خبر مرتبط:

به خودخواهی خودم و بازیکنانم مقابل رکن‌آذین شکست خوردیم